تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم ملی جودو:
رشته جودو با برگزاری مسابقات استانی پویاتر می‌شود
  مربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: برگزاری مسابقات مختلف در استان ها توسعه و پویایی این رشته ورزشی را به دنبال داشته و باعث شناسایی استعدادهای بیشتری می شود.

مسلم رحیمی سه شنبه در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران در اهواز  با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف جودو در سطح کشور اظهار داشت: در آینده نزدیک مسابقات دیگری برگزار خواهد شد و ورزشکاران می توانند خود را برای حضور در یک لیگ قدرتمند آماده کنند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران در اهواز اشاره کرد و گفت:جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای این مسابقات انگیزه جودوکاران را بیشتر کرده و موجب دلگرمی ورزشکاران شده است.

مربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد وچون جایزه بزرگ بود، نوجوانان و جوانان بسیاری از تمام استان ها شرکت کردند به گونه ای که در برخی وزن ها ۲ تا سه ورزشکار از یک استان حضور داشتند.

وی با اشاره به نفرات ملی پوشی همچون مهدی فتحی پور، علیرضا خجسته، علی صدیقی و مهدی ریاحی در این دوره از پیکارها افزود: کادر فنی تیم های ملی این رقابت‌ها را به خوبی رصد کرده و قطعا نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنند.

رحیمی گفت:  امیدوارم تعلیق ظالمانه ای که نصیب جودوی ایران شده به زودی برطرف شود تا بتوان بار دیگر شاهد افتخارآفرینی جوانان مستعد خود در میادین مختلف باشیم.

وی افزود: جودو خوزستان سابقه بسیار درخشانی داشته و جودوکاران استان از تکنیک و تاکتیک بسیار خوبی برخوردار هستند همچنین هیات استان اقدامات موثری در این رشته انجام داده است.

مسابقات جایزه بزرگ جودوی ایران با حضور ۳۰۰ ورزشکار در روزهای ۲۰ و ۲۱ دی ماه به میزبانی اهواز برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار