تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۴۰۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میراسماعیلی: فعال نگه داشتن رشته جودو در زمان تعلیق در اولویت است
  رییس فدراسیون جودو کشور با بیان اینکه فعال نگه داشتن رشته جودو در زمان تعلیق در اولویت است گفت: در ۲ سال اخیر که تعلیق هستیم سعی کردیم با برگزاری مسابقات مختلف رشته جودو را فعال نگه داریم.

 آرش میراسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران که به میزبانی اهواز در حال برگزاری است در خصوص رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش اظهار داشت: دوم آذرماه دادگاه دوم برای ورزش جودو تشکیل شد و حدود چهار ساعت وکلا و هیاتهای طرفین با هم گفت و گو کردند و در حالیکه انتظار داشتیم بعد از پنج هفته رای صادر شود اما صدور رای ۲ ماه به تعویق افتاد.

وی گفت: ما تلاش خود را انجام داده و از آخرین فرصت برای دفاع از خود استفاده کردیم هر چند برخی از مسئولان سابق ورزش کشور موافق شکایت نبودند اما به عنوان نماینده جودو ایران طرح شکایت کرده و از آخرین فرصتی که در اختیار ما بود نسبت به تعلیق چهار ساله جودو ایران استفاده شد.

میر اسماعیلی با بیان اینکه حتی اگر یک روز هم از این تعلیق کم شود برای ما جای پیروزی دارد گفت: همانند دوره قبل که همه جودو ایران را بازنده می دانستند ولی در مقابل رای ظالمانه که تعلیق دائم جودو ایران بود به پیروری رسید و رای باطل شد این بار هم توکل مان به خداست و امیدوارم موفق شویم.

وی در ادامه ضمن تشکر از میزبانی خوب خوزستان برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران افزود:فدراسیون جودو تنها فدراسیون کشور است که مسابقاتی در شان مقام سردار دلها برگزار کرده است ضمن اینکه جوایز این دوره از مسابقات نقدی اهدا می شود.

میر اسماعیلی با اشاره به برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان کشور در بخش آقایان و بانوان با حدود ۸۰۰ جودوکار افزود: تا پایان سال چند مسابقه جودو در کشور برگزار می شود.

وی همچنین گفت: در بهمن ماه مسابقات ساحلی بوشهر برگزار می شود که در این مسابقات برای نفر اول یک هزار دلار جایزه تعیین شده است ضمن اینکه تلاش می شود ورزشکاران کشورهای منطقه نیز به این مسابقات دعوت شوند.

 رییس فدراسیون جودو کشور به برگزاری مسابقات جودو لیگ آینده سازان در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز اشاره کرد و گفت: قهرمانان و  بزرگان زیادی را در جودوی خوزستان داشتیم اگرچه شاید در یک دوره با افت همراه بود اما برگزاری این مسابقات می تواند خوزستان را مجددا به یکی از قطب های جودو کشور تبدیل کند.

مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران که از روز گذشته به میزبانی اهواز آغاز شده همچنان ادامه دارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار