تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۲۴۰۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال میزبانی اهواز از جام تختی / برگزاری ۳۰ رویداد کشوری در خوزستان
  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از احتمال میزبانی اهواز از رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در اهواز خبر داد.

حمید بنی تمیم در حاشیه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو کشور در اهواز، اظهارکرد: اعتقاد راسخ دارم که گرفتن میزبانی ها برای ورزش خوزستان از چند بعد دارای اهمیت است؛ اول این که باعث شور و نشاط می شود و دوم این که باعث سر و سامان دادن به مجموعه های ورزشی استان خواهد شد. در نهایت این فرصت را ایجاد می کند که ورزشکاران استان از شرایط مهیا شده بهره مند شوند تا رسیدن به پیراهن تیم ملی برای آن ها آسان تر شود. ضمن این که اخذ میزبانی ها باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان علاقه مند به رشته های مختلف می شود.

وی بیان کرد: جلسات متعددی را با همکارانم در اداره کل ورزش استان و هیات های ورزشی داشته ام تا شرایط میزبانی در رشته های مختلف را بسنجیم. تا پایان سال برنامه داریم از ۳۰ رویداد مهم کشوری در استان میزبانی کنیم و امیدوارم شرایط اعتباری هم این اجازه را به ما بدهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هچنین علاوه بر این ۳۰ میزبانی با یکی دو فدراسیون مطرح دیگر از جمله کشتی وارد مذاکره شده ایم و احتمال دارد میزبانی مسابقات جام تختی را که یک رویداد بین المللی نیز است، در اهواز برعهده بگیریم. پیش از این هم برای ۲ سال در خوزستان میزبان این رقابت ها بودیم. در هر صورت در حال تلاش برای گرفتن میزبانی جام تختی هستیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: در رشته های انفرادی استعدادهی خوبی داریم و به عنوان متولیان ورزش هم وظیفه داریم کمک حال فدراسیون ها برای انجام رویدادهایشان باشیم و هم به خوزستانی ها برای رسیدن به تیم های ملی کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات جایزه بزرگ جودو کشور جام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به میزبانی هیات جودو خوزستان با حضور  ۳۰۰ ورزشکار  و ۳۰ داور از سراسر کشور در هفت وزن از امروز بیستم دی ماه در اهواز آغاز شد و فردا با شناخت نفرات برتر به پایان می رسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار