تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۴۰۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌ترسم نرسیدن پول به باشگاه نفت آبادان بدآموزی داشته باشد
 معاون باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این‌که تاکنون پرداختی ما به بازیکنان صفر مطلق است، گفت: من از این قضیه می‌ترسم زیرا هر جریانی در فوتبال ما می‌تواند تاثیر بدی بر تمام عوامل بگذارد و ممکن است بدآموزی داشته باشد.

مسعود رضاییان اظهارکرد: قرار است پولی به باشگاه تزریق شود و این پول همچنان در حال پیگیری است. البته این پیگیری نسبت به قبل، جدی‌تر و امیدوارانه‌تر در جریان است و همه دست به دست هم داده‌اند و شاید این همدلی و این‌که تمام افراد تاثیرگذار در تعیین مبلغ واریزی به باشگاه هماهنگ شده‌اند، یک هفته پیش به این صورت نبود.

وی بیان کرد: به هر حال رسیدن پول نیازمند زمان است اما همین که حس می‌کنیم مخالفت جدی در تزریق پول وجود ندارد، خوشایند است. به هر حال بهره‌وری یعنی بازیکن خوشحال و وقتی بازیکن خوشحال نباشد قطعا نمی‌تواند تمام توان خود را بگذارد اما در حال حاضر بازیکنان نفت اگر چه پول را نمی‌بینند ولی با حرف‌هایی که شنیده‌اند و اقداماتی که در حال انجام است، روحیه بهتری دارند.

معاون باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تاکنون پرداختی ما به بازیکنان صفر مطلق است و ۱۴ هفته گذشته است و نتوانسته‌ایم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. این یک کار عجیبی است و ممکن است که در بین باشگاه‌های باب شود که اگر به بازیکنان پول ندهیم، مثل صنعت نفتی‌ها می‌روند و بازی می‌کنند. من از این قضیه می‌ترسم زیرا هر جریانی در فوتبال ما می‌تواند تاثیر بدی بر تمام عوامل بگذارد و ممکن است بدآموزی داشته باشد. فوتبال حرفه‌ای این نیست و باید پول به موقع برسد.

وی عنوان کرد: برخی‌ها انتظارشان این است که هر زمان پول واریز شد باید شاهد شرایط بهتری در آن تیم بود، درصورتی که تجربه ثابت کرده است که این پول انگیزه‌ای در بازیکن ایجاد نمی‌کند زیرا او پولی را دریافت می‌کند که باید مدت‌ها پیش دریافت می‌کرد.

رضاییان گفت: اگر حالا این مشکل نفت آبادان حل شد، برای سال بعد و سال‌های بعد قرار است چه کنند؟ این‌ها مشکل است و کارهایی که صورت می‌گیرد مقطعی هستند و باید یک فکر عاجل شود و باشگاه‌های نفتی باید دارای منابع پایدار باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار