تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۴۰۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرایی جدایی کمالوند و واکنش باشگاه نفت‌مسجدسلیمان
 در حالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته جاری باید در خانه از تیم استقلال تهران پذیرایی کند، کمالوند قصد دارد از این تیم جدا شود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر در آبادان مقابل تیم نفت شکست خورد. این باخت و نتایج ضعیف هفته‌های گذشته تیم نفت مسجدسلیمان باعث عصبانیت لیدرهای این این تیم و ایجاد درگیری آن‌ها با برخی از بازیکنان شد. همین درگیری باعث شد که حتی بازیکنان نفت اعلام کنند چون امنیت جانی ندارند، دیگر در مسجدسلیمان حاضر نمی‌شوند.

در ادامه ماجراهای رخ داده، فراز کمالوند به باشگاه اعلام کرد که قصد دارد از این تیم جدا شود. شب گذشته نیز سرپرست مدیرعاملی باشگاه و فرماندار مسجدسلیمان با حضور در هتل محل اقامت اعضای تیم نفت در اهواز، با کمالوند به گفت و گو پرداختند.

ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در پی رخ دادن حواشی اخیر به همراه فرماندار شهرستان در اهواز جلسه‌ای با آقای کمالوند داشتیم و صحبت‌های وی و بازیکنان را شنیدیم و به اعضای تیم اعلام شد شرایط لازم در مسجدسلیمان برای حضور آن‌ها فراهم است. ضمن این‌که مقرر شد، ادامه همکاری کمالوند و باشگاه طی امروز یا فردا مشخص شود.

گفتنی است، نفت‌مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر، پنجشنبه هفته جاری در خانه پذیرای استقلال تهران است. نفتی‌ها در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و در رده پانزدهم هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار