تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۴۰۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
6 ترند برتر حلقه ازدواج سال 2022

اگه نزدیک مراسم عروسیتون هست مطمئنم گالری گوشیتون پر از اسکرین شات های مختلف از لباس عروس، حلقه ازدواج، مدل مو عروس و … هست.

شاید فکر کنین عکسایی که ذخیره می کنین موقع خرید میتونه بهتون کمک کنه ولی طبق تجربه، این اسکرین شات های پراکنده بیشتر گیجتون میکنه!

کاری که قبل از خرید حلقه ازدواج رویاهاتون باید انجام بدین این هست که ذهنتون رو دسته بندی و طبقه بندی کنین. شناخت سبک های مختلف طراحی یا ترندهای روز حلقه ازدواج میتونه کمک بزرگی برای شما باشه. 

اینطوری قبل از خرید، شما چند تا سبک کلی مورد علاقه خودتون رو پیدا کردین و موقع خرید، خیلی سریعتر و راحتتر به مدل دلخواه تون میرسین؛ عروس خانم هایی که نزدیک ازدواجشون هست خیلی خوب درک میکنن که حتی چند ساعت صرفه جویی در وقت چقدر میتونه از استرس و حجم کارشون کم کنه.

پس بریم چند مورد از اصلی ترین ترندهای حلقه ازدواج سال 2022 میلادی رو با هم ببینیم تا ذهنتون بهتر طبقه بندی بشه و بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین. 

معرفی ترندهای برتر حلقه ازدواج 

در مد امسال تنوع بالایی در طراحی ها میبینیم، از طرح های کلاسیک گرفته تا مدرن، از انگشتر مینیمال سولیتر گرفته تا انگشتر با سنگ های رنگی و … . طرح ها به قدری متنوع هستند که احتمالا سلیقه ی هر کدام از ما را پوشش می دهند!

  • حلقه ازدواج تک نگین یا سولیتر (solitaire)

این انگشتر زیبا با تک نگین الماس درخشان روی آن، هر ساله جزو ترند های روز شناخته می شود. اما امسال تفاوتی که می بینیم در برش سنگ قیمتی روی این حلقه ازدواج است.

درست است که برش گرد برلیان همیشه طرفدارهای مخصوص به خود را دارد اما امسال سه برش مربعی کوشن (Cushion)، بیضی (Oval) و برش مستطیلی امرالد (Emerald) توجه ها را بیشتر از قبل به خودشان جلب کرده اند. 

این طرح مخصوص طرفداران حلقه ازدواج ساده است و سادگی باشکوهی به دستان شما می بخشد.

  • حلقه ازدواج آنتیک و قدیمی

چند سال گذشته طرفداران حلقه ازدواج عتیقه خیلی زیاد شدند. یکی از دلایل اصلی آن هم مربوط به کمپین های حمایت از محیط زیست و جلوگیری از مصرف گرایی است که جدیدا خیلی زیاد میبینیم. 

دلیل اصلی دیگر آن هم به پاندمی کرونا و توقف تولید و فعالیت بعضی از برندها مربوط می شود که خیلی از عروس خانم ها را به سمت خرید حلقه های ازدواج قدیمی برد.

البته انگشترهای جدید با الهام از طرح های قدیمی هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

  • حلقه ازدواج هیلو (Halo) پنهان

احتمالا با حلقه ازدواج شیک و زیبای هیلو آشنایی دارید، ردیفی از الماس های کوچک که تک الماس درشت مرکزی را احاطه کرده اند.

حلقه ازدواج هیلو با تغییر کوچکی دوباره خودش را در بین ترندهای 2022 جا کرده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در هیلو پنهان، نوار الماس های کوچک که به دور الماس اصلی پیچیده اند پایینتر از حالت قبلی قرار گرفته اند.

  • حلقه ازدواج با سه سنگ

حلقه های سه سنگی به اسم حلقه های گذشته، حال و آینده و یا ترینیتی (trinity) هم شناخته می شوند. همانطور که احتمالا از اسم آن متوجه شدید بر روی این انگشتر 3 سنگ قیمتی سوار شده است. اکثرا سنگی که در وسط قرار دارد درشت تر از دو سنگ کناری است، ولی گاهی هر سه سنگ در یک سایز هم دیده می شود. این بستگی به سلیقه ی شما دارد.

رنگ سنگ ها و ترکیب رنگ های مختلف هم کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد، اما معمولا برای حفظ تداوم و پیوستگی در طرح، هر سه سنگ را از یک نوع انتخاب می کنند.

  • حلقه ازدواج Toi Et Moi

در طراحی این حلقه ازدواج مدرن که فرم جدیدی دارد از دو سنگ قیمتی تقریبا بزرگ در کنار هم استفاده شده است. اگر طرفدار طراحی های مدرن و بی قاعده هستید احتمالا از مدل هایی که در آن از دو برش سنگ متفاوت استفاده شده است خیلی لذت می برید.

نوع سنگ، رنگ، برش و سایز این دو سنگ می تواند با یکدیگر متفاوت یا کاملا شبیه به هم باشد، که شما تصمیم گیرنده ی آن هستید.

این انگشتر جدیدا در بین سلبریتی هایی مثل آریانا گرانده (Ariana Grande) طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اما کلارکسون (Emma Clarkson) در مورد استفاده از سنگ های با برش مختلف در یک انگشتر می گوید:

وقتی با مشتریانم در رابطه با ترکیب سنگ های قیمتی با برش های مختلف، مثل ترکیب برش گرد برلیان و برش باگت (baguettes) صحبت می کنم هیجان را در چشمانشان می بینم! 

من عاشق این هستم که در طراحی از هیچ قانونی و قاعده خاصی پیروی نشود.

هر چه سنگ روی انگشتر با کیفیت تر و درشت تر باشد قطعا قیمت حلقه ازدواج شما هم بالاتر میرود، پس به این موضوع در انتخاب خود دقت کنید.

  • حلقه ازدواج با سنگ های قیمتی رنگی

ترند مورد علاقه ی من از بین مدل های سال 2022 همین مورد است. سنگ های رنگی همیشه سرزندگی و حس خوبی را به دستان ما می بخشند و در عین حال که بیشتر حلقه های ازدواج و نامزدی از الماس ساخته شده اند، این می تواند شما را منحصر به فرد کند.

سنگ های قیمتی رنگی که امسال زیاد به چشم خواهد خورد یاقوت کبود، یاقوت سرخ و زمرد است. این ترند کم کم در بین سلبریتی ها هم دیده می شود، البته آنها بیشتر از الماس های رنگی در حلقه های ازدواجشان استفاده می کنند.

یکی از طراحان جواهر معروف به نام  مینکا (Minka) در مصاحبه ای که با مجله ی ELLE داشته است در مورد استفاده از سنگ های قیمتی در ترند سال 2022 گفته است: 

من متوجه جهت گیری حلقه های نامزدی به سمت استفاده از رنگ های پر جنب و جوش به جای الماس هستم. امسال ترند و سلیقه ی مردم بیشتر به سمت طرح های غیر معمول، مدرن و رنگی خواهد رفت. این موضوع را در پروسه ی انتخاب سنگ برای حلقه ازدواج که مشتریان و من با هم انجام می دهیم، متوجه شدم.

به نظر مینکا بهترین طرح ها برای حلقه های ازدواج و نامزدی انگشترهایی است که در آنها از یاقوت کبود و یاقوت زرد (yellow sapphire centres) استفاده شده باشد.

این هم از ترندهای اصلی و جذاب جواهرات سال جدید میلادی. کدام یکی را بیشتر دوست داشتید؟

همانطور که قبلا گفتم تنوع این طرح ها آنقدر بالا است که به احتمال زیاد طرح مورد علاقه ی خودتان را پیدا کردید، اما خودتان را اصلا مجبور به انتخاب و خرید از بین طرح های ترند نکنید.

شما همیشه باید سلیقه تان را در اولویت قرار دهید چون قرار است چیزی بخرید که تا پایان عمر عاشقانه تان همراه شما باشد و هر روز از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر آن فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است و همیشه حتی از بین ترندها هم سعی کنید ساده ترین ها را انتخاب کنید تا خیلی زود دلتان را نزند.

این موارد که گفتیم دسته بندی کلی از مد  امسال هستند، بهتر است شما برای انتخابتان مجموعه ای متنوع تر و تعداد بیشتری حلقه ازدواج ببینید تا به نتیجه ی دلخواهتان برسید.

جواهری زمردی (zomorodi.com) مجموعه ای بی نظیر و متنوع از حلقه های ازدواج را برای شما عزیزان در گالری حلقه ازدواجش جمع آوری کرده است که می توانید با سر زدن به لینک زیر از دیدن آنها لذت ببرید.

https://zomorodi.com/fa/products/wedding-rings

جواهری زمردی علاوه بر حلقه ی ازدواج مجموعه ای منحصر به فرد و متنوع از طلا و جواهرات را تولید کرده است. زمردی در سرویس جواهر عروس، حلقه ازدواج ست، کالکشن هایی مثل هیلو و فراکتال (Fractal) و … قدرت طراحی و ساخت خود را به نمایش درآورده است. در شبکه های اجتماعی گالری زمردی گلچینی از هنر زمردی دیده می شود:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر در انتخاب حلقه ازدواج رویاهایتان سردرگم هستید، زمردی می تواند بهترین راهنما برای شما باشد، کافی است با آنها تماس بگیرید:

021-55622715

09121509364

:
:
:
آخرین اخبار