تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۴۰۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان برعهد خود بمانند، خوزستان در لیگ برتر هندبال تیم‌داری می‌کند
 رییس هیات هندبال خوزستان گفت: اگر مسئولان برعهد خود بمانندخوزستان سال آینده نیز در لیگ برتر آقایان و بانوان، تیم‌داری خواهد کرد تا کلکسیون افتخارات هندبال خوزستان نیز تکمیل شود.

سروش کجبافی درخصوص برگزاری اردوی مشترک تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و جوانان در اهواز، اظهارکرد:برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران، خوزستان به صورت همزمان میزبان اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان است. ۷۰ هندبالیست و مربی برتر ایران در این اردو حضور دارند و خود را برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی شوشتر آماده می‌کنند.

وی بیان کرد: شرایط اردو خوب است و همه مسئولان دست به دست هم داده‌اند تا اردو در شرایط خوب برگزار شود. پیش از این، قرار بود اردو در یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان برگزار شود اما با تلاش همه مسئولان در کمتر از یک روز شرایط برگزاری اردو در اهواز مهیا شد.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: ۱۰ هندبالیست خوزستانی در این اردو  حضور دارند. ضمن این‌که خوزستان در رده‌های پایه رشته هندبال در کشور همیشه جزو سه تیم برتر است و خوزستان یکی از مناطق هفت‌گانه کشور در استقرار پایگاه‌های ملی قهرمانی بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: سال گذشته با رایزنی و تلاش بسیار توانستیم در لیگ برتر آقایان و بانوان تیم داشته باشیم اما متاسفانه با تغییر مدیریتی در استان، نتوانستیم مجدد برای حضور خوزستانی‌ها در لیگ برتر رایزنی کنیم اما اگر مسئولان برعهد خود بمانندخوزستان سال آینده نیز در لیگ برتر آقایان و بانوان، تیم‌داری خواهد کرد تا کلکسیون افتخارات هندبال خوزستان تکمیل شود و در بین جامعه ورزش استان، سربلند باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار