تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۴۰۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: با حذف استقلال و پرسپولیس نشاط از فوتبال ما رفت
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که با حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از آسیا، نشاط از فوتبال ایران رفته است.

  نفت آبادان در داربی فوتبال خوزستان موفق شد با حساب ۲ بر صفر از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از این بازی اظهارکرد: بازیکنانم خیلی جانانه و فیزیکی بازی کردند. وقتی وارد زمین می شویم تلاش می‌کنیم که مشکلات بازیکنان را بیرون از زمین حل کنیم. بازیکنانم شرایط احساسی و عاطفی هواداران را خوب می دانند زیرا خودشان از جنس آبادان هستند.

وی بیان کرد: جانانه بازی کردیم و تنها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با توجه به اینکه اخراجی داشتیم، فشار بیشتری به تیم وارد شد اما در مجموع ما به سه امتیاز فکر می کردیم و حتی در خیلی از بازی هایی که شکست خورده ایم نیز روند خوبی داشته ایم اما سه امتیاز را نمی گرفتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، آن ها زحمت کشیدند. ضمن اینکه امروز یکی دو بازیکن ما را نداشتیم و حتی شروین بزرگ را همین امروز در آستانه شروع بازی به دلیل مشکل گوارشی که برای او پیش آمد، از ترکیب خارج کردیم. به هر حال بازی خیلی خوبی بود و روز گذشته نوید یک بازی خوب را داده بودم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز فرماندار آبادان به رختکن تیم آمد و از این که بدون حاشیه با بازیکنان ما صحبت کرد، خوشحال شدم. او مشکلات آبادان را خیلی خوب درک کرده بود و به همه بازیکنان ما قول داد که با توجه به دستوری که استاندار خوزستان داده است در این هفته مشکل نامه شورای تامین حل شود و به امید خدا با توجه به اعلام آمادگی پالایش و پخش، مشکلات بازیکنانمان تا پایان هفته هموارتر شود.

وی درباره اخراج حامدی فر نیز عنوان کرد: با توجه به این که او  بازیکن جوان و البته یکی از فوتبالیست های آینده دار است، زمانی که اخراج می شود نیاز به کار روانی دارد. من از دست او بسیار ناراحتم زیرا بازی‌های ما فشرده است و با اخراج او، ۱۵ دقیقه به شدت تحت فشار بودیم و جان کندیم تا گل هایمان را حفظ کنیم. اخراج او صد درصد درست بود. حامدی فر گفت بازیکن حریف به من توهین کرد و من هم به او کتف زدم. این چیزها در فوتبال عادی است اما قرار نیست هر کسی به ما حرفی زد به او کتف بزنیم و با این کار، حامدی فر هم تیم را از حضور خودش برای بازی بعد محروم کرد و هم این که ۱۵ دقیقه به ما آسیب وارد کرد. باید گروه فنی تیم به اتفاق طالب ریکانی با او صحبت کند و او باید آرامش خود را حفظ کند.

منصوریان ادامه داد: تیم داوری فوق العاده کار کرد و در تمام صحنه‌ها حاضر بود. آقای مهدوی خیلی خوب داوری می کند و در مجموع از داوری راضی هستم اما از حامدی فر ناراحتم و نمی‌توانم ناراحتی‌ام را بروز ندهم.

وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش، خاطرنشان کرد: ما آنقدر بضاعت نداریم که بگوییم لیست ورودی و خروجی ما چیست. اگر هم بخواهیم خریدی داشته باشیم باید تمام بازی ها را یک بار دیگر با اعضای کادر فنی بازنگری کنیم و ببینیم در چه پست هایی باید بازیکن خریداری کنیم. ابتدا باید پول بازیکنان را بدهیم و اگر به آنها پول بدهیم انگار خرید داشته ایم. فعلا به فکر لیست ورودی و خروجی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا نیز گفت: زخمی که امروز تاولش ترکیده است و آسیب آن به عنوان یک معضل اجتماعی بر سینه استقلال و پرسپولیس و هواداران آن، پاشیده شده است، باید چند سال پیش پانسمان می شد اما متاسفانه لحظه‌ای متوجه شدند که این دو تیم در آستانه حذف از آسیا هستند و بعد نیز ایران به تکاپو افتاد. چرا همیشه باید کارها را به دقیقه ۹۰ بگذاریم؟ ۱۰ سال است که استقلال و پرسپولیس آواره زمین و پول سفر هستند و چقدر گوشت بدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس سلاخی شده است. چرا باید استقلال و پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان مشکل مالیاتی داشته باشند؟ این دو تیم آبروی فوتبال ما هستند و با این اتفاقی که رقم خورد، نشاط از فوتبال ما رفت. باید کمک شود تا این دو تیم برای سال آینده مسیر خوبی پیدا کنند. همچنین امیدوارم در این بین، نیم نگاهی هم به بند ج مربوط به تیم های نفتی داشته باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار