تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۴۰۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: برای قهرمان شدن نیاز به ستاره دارید/ سپاهان را تحت فشار گذاشتیم
 سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما کمبود بازیکن داریم و برای جام آوردن نیاز داریم بازیکن ستاره جذب کنیم.

  جواد نکونام پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: از نظر تاکتیکی از تیمم راضی‌ام و می‌دانستیم سپاهان در خانه موقعیت سازی خوبی دارد اما ما همه راه‌ها را بستیم. ما به تیر زدیم و آن‌ها با کیفیت فنی و فردی بازیکنان توانستند پیروز شوند. آن‌ها سال‌هاست هزینه می‌کنند تا بتوانند در کورس باقی بمانند. برای قهرمان شدن و جام آوردن نیاز به بازیکنان ستاره و بزرگ است و این‌ها چیزهایی است که در تیم‌مان نیاز به تغییرش داریم.

او ادامه داد: از روزی که آمدم سعی کردم شرایط تیم را تغییر دهم و امروز به نظرم تیمم قابل احترام بازی کرد. آن‌ها روی کیفیت بازیکنان‌شان به پیروزی رسیدند. مقابل چنین بازیکنانی باید اشتباهات کمی داشته باشید و ما اشتباه داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما دو بازیکن‌مان را قبل از بازی از دست دادیم. امیدواریم در نیم فصل بتوانیم ستاره بگیریم. فرشاد احمدزاده امروز ستاره سپاهان بود و ما هم اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید ستاره جذب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره غیبت شیمبا گفت: ما کمبود بازیکن داریم و این بازیکن هم در تیم ما بسیار تاثیرگذار است. تعویض‌های سپاهان را ببینید چه بازیکنانی بودند. ما محمدرضا عباسی را پیش از بازی از دست دادیم و مجبور شدیم او را از لیست بیرون بذاریم. دو سال است فولاد نتوانسته بازیکن جذب کند و شرایط تیم‌ها فرق می‌کند. برای بازی خوب نیاز به ابزار دارید. با این وجود ما در ۳۰ دقیقه آخر سپاهان را تحت فشار گذاشتیم و سپاهان هم وقت تلف کرد. پارسال سپاهان به ما می‌گفت وقت تلف می‌کنید و امسال شرایط تغییر کرد و آن‌ها وقت تلف کردند.

او درباره حضور دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اعتبار فوتبال ایران این دو تیم هستند و تمام باشگاه‌ها باید از این دو باشگاه الگو بگیرند. فولاد خوزستان باشگاه قابل احترامی است و توانسته مجوزی بگیرد که خیلی باشگاه‌ها نتوانسته‌اند آن را بگیرند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار