تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۰۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: تلاش و انگیزه بازبکنان پیروزی را برای تیم صنعت‌نفت رقم زد
 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم نفت آبادان برابر نفت مسجد سلیمان با انگیزه خاصی بازی کردند و با تلاش آنها به پیروزی رسیدیم.

  علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان افزود:بازی برابر نفت مسجد سلیمان فیزیکی بود و بازیکنان ما مشکلات را فراموش و برای کسب سه امتیاز بازی کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم صنعت نفت، احساس مردم آبادان نسبت به خود را خیلی خوب می‌دانند و با تمام وجود در این بازی به میدان رفتند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت:در جریان بازی برابر نفت مسجدسلیمان، مالک زمین بودیم با اینکه ۲ بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشتیم و شروین بزرگ نیز چند دقیقه قبل از بازی، شرایط قرار گرفتن در ترکیب را از دست داد.

منصوریان بیان کرد: ما در ۱۰ دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و با توجه به ۱۰ نفره شدن کار برای ما سخت شده بود.

وی گفت: بازیکن تیم کارت قرمز بیهوده‌ای از داور گرفت و بازیکنان به ویژه جوانان تیم باید کمی آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد و اشتباهی مرتکب نشد، البته ما یک گل سالم زدیم که دلیل پذیرفته شدنش را نمی‌دانیم.

وی بیان کرد: خیلی دوست داریم تیم را تقویت کنیم ولی به لحاظ مالی شرایط جذب بازیکن را نداریم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان افزود:  فرماندار ویژه آبادان پس از بازی برابر تیم نفت مسجدسلیمان، به رختکن تیم ما آمد و قول داد در این هفته شورای تامین درخواست پول به وزارت نفت را بدهد و تا پایان هفته مشکل مالی تیم رفع شود.

منصوریان در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: زخمی که امروز بر پیکر فوتبال ایران خورده باید چند سال پیش پانسمان می‌کردند؛ خیلی دیر برای رفع مشکل ورود کردند و استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند هرچند بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عصر روز شنبه از هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود نفت مسجدسلیمان را شکست داد و با ۱۶ امتیاز به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار