تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۴۰۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان برابر حریف خود به برتری رسید
 تیم استقلال خوزستان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر میهمان خود شهرداری آستارا به برتری رسید.

 تیم‌های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

شاگردان سهراب بختیاری زاده پس از پیروزی در بازی هفته قبل برابر شهرداری همدان، امروز به دنبال کسب هفتمین پیروزی خود در این بازی خانگی بودند. 

در این دیدار اکبر آفاقی و علی کیانی فر برای استقلال خوزستان گلزنی کردند همچنین امید سام کن تک گل تیم شهرداری آستارا را به ثمر رساند.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آنها را به همراه داشت.

پیش از آغاز این دیدار ناظر بازی، کار نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را انجام داد.هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد.

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود اما با این وجود حدود ۵۰ هوادار استقلال خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و تیمشان را تشویق کردند. 

این نماینده خوزستان با این برد ۲۵ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، سومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند و امسال یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار