تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون فوتبال:
تیم ملی بزرگسالان پیشران تیم‌های پایه است
 رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان، لوکوموتیو و پیشران دیگر تیم‌های ملی است لذا ما به تیم‌های پایه و استعدادیابی توجه ویژه‌ای داریم.

  شهاب الدین عزیزی خادم روز چهارشنبه با حضور در اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال فوتبال کشور که به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان در حال برگزاری است بیان کرد: امیدوارم در آینده خیلی نزدیک به شرایطی برسیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه‌های کشور از جمله باشگاه فولاد به این استعدادها کمک کنند. 

وی افزود: هم اکنون باشگاه فولاد خوزستان از آقای گرشاسبی که فردی کاردان بوده بهره می‌برد و باید گفت که او یکی از بهترین مدیرعامل‌های کشور در حوزه ورزش است. 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان رده پایه هیچگاه نباید در ورزش حرفه‌ای ناامید شوند و آنها باید به دانشگاهی شدن خود توجه داشته باشند زیرا دانشگاه این شانس را به آنها می دهد که در مسیر خود حرکت کرده و همیشه دیده شوند.

وی ادامه داد:از طرفی شرایط لازم برای شناسایی استعدادها در استان‌ها و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نیز وجود دارد. 

عزیزی خادم با بیان اینکه امروز کار بزرگ و تاریخی در حوزه استعدادیابی کشور صورت گرفته که برای آینده فوتبال کشور بسیار مفید است افزود: ما به ملت بزرگ ایران افتخار می کنیم و ملت ایران به تیم ملی‌ خود که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری ایران کاپ هستیم گفت: ایران کاپ قدمی برای آینده فوتبال ایران و استعدادهای ناب کشور است که امیدوارم در سال ۱۴۰۱ این مسابقات را در رده زیر ۱۹ سال آغاز کنیم.

وی بیان کرد: فوتبال هواداران زیادی دارد و خوزستان یکی از مهدهای اصلی فوتبال کشور است اگرچه محرومیت‌هایی بسیاری در آن وجود دارد که با حضور نماینده شایسته‌ای مثل باشگاه فولاد می‌توان کارهای موثری در این استان انجام داد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ایران در مخمصه تاریخی بحرین که حتی خوشبین‌ ترین افراد هم به آن امیدی نداشتند، توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند و در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از بهترین‌ تیم های جهان معرفی شود.

به گزارش ایرنا اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال فوتبال کشور از روز ۱۱ دی در باشگاه فولاد خوزستان آغاز شده و تا ۱۷ این ماه ادامه دارد. 

باشگاه فولاد خوزستان به رسم مهمان نوازی پیراهن بزرگسالان این تیم را به رییس فدراسیون فوتبال اهدا کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار