تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۲۴۰۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال ملاثانی گزینه سقوط نیست / هر هفته با یک چالش مواجه‌ایم
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: هفته به هفته با چالش‌های گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کنیم و نیاز به حمایت مسئولان استان خوزستان داریم.

ابراهیم اشکش اظهارکرد: تیم ما در این فصل فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و از عملکرد بازیکنان و پیشرفت تیمی راضی هستم.

وی با گله‌مندی از برخی داوری‌ها، گفت: در 12 هفته گذشته حتی یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است. نمی‌دانم حرفم را به چه کسی بزنم. از داوری گله داریم. رویه تیم ما جوری است که احترام داور را نگه می‌داریم و کم‌ترین اعتراض را به داوری داشته‌ایم، در صورتی که صحنه‌های واضح را داوران تشخیص نمی‌دهند.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: به هر حال تیم ما مردمی است و انتظارمان از داورهای محترم بیشتر است. اما سوالم این است، چرا کسی اشتباهات داوری علیه تیم استقلال را پیگیری نمی‌کند؟ البته مدتی پیش به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مراجعه کردم و خیلی محترمانه و با آغوش باز از انتقادات استقبال کردند. فیلم بازی را گذاشتند و به آن‌ها نشان دادم که تمام اشتباهات داور به ضرر ما بود. افراد حاضر در این جلسه نیز بر این مورد صحه گذاشتند.

وی ادامه داد: تیم ما هزار و یک مشکل دارد؛ از نبود اسپانسر مالی تا آماده نشدن ورزشگاه‌مان. از مسئولان می‌خواهم که ورزشگاه ملاثانی را تکمیل کنند. ما تیم مردمی هستیم و پشتوانه مالی قوی نداریم. انتظار می‌رود مسئولان بیشتر از قبل این تیم را حمایت کنند.

 اشکش گفت:نسبت به سال گذشته از 21 بازیکن بزرگسال‌مان، 16 بازیکن‌مان به تیم‌های دیگر رفتند و دوباره توانستم تیم را جمع کنم. بودجه ما معادل بودجه لیگ سه است و خدا را شکر بازیکنان با وجود این شرایط، توانسته‌اند کارها را خوب پیش ببرند. خدا رو شکر بعد از برد مقابل سایپا و کسب امتیاز بیرون از خانه در قزوین، روند تیم بهتر شده است و دنبال سه امتیاز بازی با ماشین‌سازی با تمام احترام به این ریشه‌دار هستیم.

وی بیان کرد: تیم ما اکنون به لحاظ روحی روانی شرایط مناسبی به دست آورده است و قطعا هنوز جا برای بهتر شدن داریم. قبل از آغاز رقابت‌های لیگ یک، برخی فکر می‌کردند ما گزینه اول سقوط هستیم، در حالی که به این صورت نیست و ما به تیم خودمان باور داشتیم چرا که از نزدیک با این تیم کار کرده بودیم. هفته به هفته با چالش‌های گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کنیم و نیاز به حمایت مسئولان استان خوزستان داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به بازی آینده تبمش، گفت: بازی سختی با تیم قعر جدولی ماشین‌سازی داریم اما کاملا آماده هستیم. اگر به جدول نگاه نکنیم، می‌شود گفت که بازی سختی داریم و آماده مسابقه هستیم. با وجود مشکلات، بهانه‌ای نداریم که تلاش نکنیم، بلکه با تمام توان وارد مسابقه می‌شویم. کادر فنی و بازیکنان، همدل و هم‌قسم هستیم تا از این بازی با سربلندی خارج شویم و باعث شادی هواداران شویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار