تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۴۰۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبه بحران نفت‌مسجدسلیمان به خوبی کنترل شد / قانون تیم‌های نفتی باید اصلاح شود
 کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان توانسته شبه بحرانی که می​توانست نفت را تا مرز فروپاشی ببرد، به خوبی کنترل و مدیریت کند.

یعقوب سلحشور  با بیان این‌که مردم مسجدسلیمان باید بدانند که تیم نفت مشکلات بسیاری دارد، اظهارکرد: امیدوارم شرایط لازم برای این تیم مهیا شود و فراز کمالوند و شاگردانش بتوانند برای سربلندی تیم و مردم مسجدسلیمان تلاش کنند. تیم نفت از نظر فنی شرایط خوبی دارد و حرف برای گفتن دارد ولی در فوتبال برخی مسائل جزیی وجود دارد که در نتیجه بازی اثرگذار است.

وی بیان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که قوانینی که برای تیم‌های نفتی وجود دارد باید در مجلس اصلاح شود و اگر این موضوع امکان پذیر نیست این مشکلات ادامه خواهد داشت. اگر به دنبال حل مشکلات تیم‌های نفتی هستیم باید این قانون اصلاح شود چرا که تیم‌های پرطرفدار مثل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که پرسابقه‌اند و مردم این شهرها با تیم‌هایشان زندگی می‌کنند، آسیب می‌بینند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: مسجدسلیمان شهر اولین ها است ولی در حال حاضر واقعا شرایط آن بسیار بد است. تیم نفت مسجدسلیمان تنها دلخوشی مردم این است و زمانی که تیم می‌برد همه خوشحال می‌شوند و زمانی که می‌بازند، آن‌ها بدتر از اعضای تیم نگران می‌شوند. به هر حال با این همه مشکلات فکر می‌کنم مسئولان با یک برنامه‌ریزی خوب تا به این‌جای کار توانسته‌اند تیم را جمع و جور کنند که انتظار می‌رود نمایندگان استان خوزستان و آقای ورناصری نماینده مسجدسلیمان نیز از این تیم و دلخوشی مردم مسجدسلیمان حمایت کنند.

وی بیان کرد:‌ عملکرد نفت مسجدسلیمان با توجه به داشته‌هایش قابل قبول است و در بازی هایی که از نفت دیدم، آن‌ها در تمام بخش‌ها تیم بسیار خوبی هستند. من کمالوند را به خوبی می‌شناسم و او مربی با شخصیت و کاربلدی هست که تجربه فراوانی دارد و می‌تواند باعث موفقیت این تیم در لیگ برتر و جام حذفی شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سلحشور گفت: نتایج و امتیازاتی که نفت به دست آورده است، نشان می​دهد مدیریت این تیم توانسته شبه بحرانی که می​توانست نفت را تا مرز فروپاشی ببرد، به خوبی کنترل و مدیریت کند.

وی عنوان کرد: این تیم تماشاگران بسیار باارزشی دارد و نباید این تیم را یک تیم فوتبال دانست و به نظرم این تیم، تیمی است که یک شهر از نظر عاطفی آن را حمایت می​کند. شهرستان مسجدسلیمان خیلی محدودیت دارد و امکاناتش پایین است و جوانان این شهر می​خواهند تمام خواسته‌ها، نیازها و حرف​های‌شان را در قالب این تیم بیان کنند. در کل من عملکرد این تیم را تا به این‌جای کار  با توجه به امکانات و بازیکنانی که در اختیار دارد، بد ندیدم و به نظرم نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

این فوتبالیست سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به نظرم فرار از انتهای جدول نیاز به یک روحیه قوی و بازسازی روحی – روانی دارد و امیدوار هستم که در نیم‌فصل دوم این اتفاق در این تیم به بیفتد. شکی نیست که فراز کمالوند توانسته است این تیم را از نظر روحی – روانی تا حدودی تغییر دهد و همبستگی بین تماشاگران و این مربی و بازیکنان، شرایط خوبی را برای این تیم فراهم کرده است ولی همان‌طور که می​دانید این‌ها برای تبدیل شدن به یک تیم خوب، کافی نیستند و باید ساختارسازی و توانایی تمام خطوط را با حداقل استانداردهای روز دنیا تطبیق داد و وقتی سه خط به صورت هوشمندانه تعریف شوند، می​توانیم بگوییم تیم نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است. به هر حال باید انتظارات را با شرایط و امکانات​مان بسنجیم و امیدواریم که نفت مسجدسلیمان روزی از لحاظ امکانات و منابع مالی همانند تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان شود تا با یک برنامه‌ریزی مناسب یکی از تیم‌های مدعی در لیگ برتر ایران شود.

وی در پایان نیز گفت: از هواداران نفت‌مسجدسلیمان می‌خواهم که صبور باشند و از مدیریت باشگاه و کادرفنی حمایت کنند و با حمایت‌هایشان برای کسب نتایج بهتر کنار مدیریت و کادرفنی تیم باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار