تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۲۴۰۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: از هواداران نفت عذرخواهی می کنم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بابت شکست مقابل گل گهر از همه هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم جبران کنیم.

 دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان از هفته سیزدهم لیگ برتر با حساب ۲ بر صفر به سود تیم گل گهر به پایان رسید. فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر، اظهارکرد: امروز تیم ما نتوانست کیفیت فنی خوبی را به نمایش بگذارد که این نیز دو دلیل داشت؛ اول این که زمین کاملا نامساعد بود، آن هم با وجود این که تلاش زیادی شد تا شرایط لازم فراهم شود اما حجم زیادی از باران روی زمین مانده بود که کیفیت کار برای هر دو تیم و البته بیش‌تر برای ما پایین آمده بود.

او افزود: از طرفی تیم ما بضاعتش از نظر بازیکن کمی پایین است. امروز از روزهایی بود که دست‌مان خیلی بسته بود. این که شش بازیکن اصلی را نداشته باشید خیلی سخت است. باید به فکر ریکاوری باشیم تا ان‌شاءالله هفته آینده در بازی با صنعت نفت آبادان بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره داوری بازی نیز گفت: داوری از نظر من مشکل چندانی نداشت. البته داور در این دیدار یک کارت زرد به مسلم مجدمی داد که من فکر می کنم نیازی به دادن اخطار نبود. تیم‌هایی مثل ما که بضاعت‌شان از نظر بازیکن پایین است اگر قرار باشد به این صورت بازیکن هم از دست بدهیم کار برای‌شان کمی سخت می‌شود. در مجموع داوری در بازی مشکل خاصی نداشت و با وجود این که در دو سه بازی گذشته از داوری اذیت شده بودیم، امروز داوری روی بازی تاثیری نداشت.

وی بیان کرد: در نیم فصل دوم برای تقویت تیم برنامه داریم. من در کم‌تر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات به تیم نفت ملحق شدم و فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم و حتی بازیکنانی را هم که می‌خواستیم نتوانستیم انتخاب کنیم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با شرایط بهتری حاضر می‌شویم و امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم و نیم فصل دوم متفاوتی را خواهید دید. من بابت این شکست نیز از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و با هر تیمی که بازی داشته باشیم نباید ببازیم و امیدوارم جبران کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار