تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد خوزستان برابر پیکان متوقف شد
 تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سیزدهم لیگ برتر برابر میهمان خود به نتیجه تساوی رضایت داد.

  تیم های فولاد و پیکان عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به میدان رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار احسان مرادیان، صالح حردانی، محمد قاسمی نژاد، سیدمهران موسوی، سیدمحمد میری، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، میلاد بدرقه، محمدرضا عباسی و آیاندا پاتوسی برای فولاد به میدان رفتند.

همچنین فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی (۳۰- محمدعلی فرامرزی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست و غلامرضا ثابت ایمانی ترکیب پیکان را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که محمدرضا منصوری و دانیال باشنده او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در دقیقه ۴۷ این دیدار لوسیانو پریرا از ریباند حریف به خوبی بهره برد و دروازه پیکان را باز کرد.

همچنین در دقیقه ۸۷ پیمان رنجبری گل تساوی بخش بازی را به سود پیکان به ثمر رساند.

در این دیدار لوسیانو پریرا و مهران موسوی از فولاد کارت زرد دریافت کردند.

لوسیانو پریرا در نیمه دوم بازی روی یک صحنه نسبت به قضاوت داور معترض شود که یک کارت زرد دریافت کرد.همچنین جواد نکونام در یک صحنه  به تصمیم داور اعتراض داشت که ناظر بازی این مربی را آرام کرد.

سید مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از دریافت گل، از شدت ناراحتی گرمکن خود را در آورد و به زمین زد، حسینی نسبت به عملکرد دروازه بان تیمش معترض شد.

به گزارش ایرنا ناظر بازی به دلیل حضور افراد متفرقه در بین نیمکت نشینان تیم فولاد اجازه آغاز نیمه دوم را نداد تا اینکه این مشکل پس از حدود چهار دقیقه برطرف و بازی شروع شد.

پیش از شروع بازی فولاد و پیکان، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، مسوولان سپاه حضرت ولی عصر (عج) و بازیکنان و مربیان هر ۲ تیم برگزار شد.

در ادامه بازیکنان هر ۲ تیم و داوران بازی با اهدای گل یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشتند.

بازیکنان فولاد به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بنری در دست داشتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود البته حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر افراد متفرقه در جایگاه ویژه و خبرنگاران حضور داشتند که مسئولان تیم پیکان به این موضوع معترض شدند. 

پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کردند.

برخی از اعضای کانون هواداران تیم فولاد در جایگاه خبرنگاران حاضر شده بودند که با تذکر ماموران انتظامی از این جایگاه خارج شدند.

ایوب والی کاپیتان فولادی ها که همچنان در بند مصدومیت قرار دارد از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود. همچنین حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد به همراه برخی مسوولان این باشگاه، برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

برخی هواداران فولاد قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد این افراد از طریق گوشی همراه خو نظاره گر بازی بودند.

با وجود بارندگی اخیر اهواز چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت مناسبی برخوردار بود و این موضوع رضایت کادر فنی هر ۲ تیم را به همراه داشت همچنین به زیبایی مسابقه کمک دوچندانی کرد.

تیم فولاد با این تساوی، ۱۸ امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رده بندی جا گرفت. همچنین تیم پیکان با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار