تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۴۰۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه نویی: لیاقت مردم مسجدسلیمان بیشتر از وضع موجود است
 سرمربی تیم فوتبال گل گهر با بیان اینکه لیاقت مردم مسجدسلیمان خیلی بیشتر از وضع موجود است گفت: همه چیز در این شهر وجود دارد ولی مردم آن در مضیقه هستند، امیدوارم روزی در اینجا شاهد یک استادیوم خوب و با امکانات باشیم.

  امیر قلعه نویی عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بیان کرد: بازیکنان ما خیلی خوب بازی می‌کنند اما هنوز از نظر روحی و روانی آن شادابی قبل را ندارند. امروز چهار، پنج بازیکن خود را نداشتیم ولی جایگزین‌ها به نحو خوبی تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: خوشحالم که پس از چند هفته سخت، توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما در بازی‌های قبل خوب بازی می کردیم ولی در نتیجه گیری ضعیف بودیم اما در این بازی خدا کمک کرد و موفق شدیم.

قلعه نویی گفت: امیدوارم خوزستان به آنچه که لیاقتش را دارد برسد و مسوولان بودجه لازم را برای تیم نفت مسجدسلیمان مهیا کنند تا این تیم تقویت شود.

وی با بیان اینکه معتقدم شاید کمتر کسی حاضر به فعالیت در نفت مسجدسلیمان آن هم در این شرایط باشد ادامه داد: از آقای کمالوند و همکارانش تشکر می‌کنم که ایثار کرده و با دست خالی این تیم را که عشق مردم مسجدسلیمان است در لیگ نگه داشته‌اند.

سرمربی تیم گل گهر افزود: از آقای زکی پور و بقیه دوستان در مسجدسلیمان نیز تشکر می‌کنم که از ساعت هشت صبح با کمترین امکانات آن هم در شهر اولین ها زحمت کشیدند و زمین مسابقه را آماده کردند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل گهر که عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری ۲ بر صفر گل گهر به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار