تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۴۰۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر گل گهر مغلوب شد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر برابر حریف خود گل گهر، شکست را پذیرا شد.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر گل گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۶۴ این دیدار رضا شکاری بازیکن گل گهر با ضربه سر دروازه نفتی ها را باز کرد؛ همچنین در دقیقه ۸۰ علی اصغر آشوری گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

در این دیدار مصطفی ناییج پور، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، امیر روستایی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی محسن زاده، علی عبداله زاده و مهرداد هدایتیان برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین محسن فروزان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، علی اصغر آشوری، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، علی مصلح و امین پورعلی ترکیب تیم گل گهر را تشکیل دادند.

اخراج سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان

در دقیقه ۵۶ بازی کادر فنی ۲ تیم نفت و گل گهر نسبت به یک صحنه از بازی معترض بودند که از بازی از سوی داور متوقف شد.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری لفظی با کادر فنی گل گهر از زمین بازی اخراج شد که ناراحتی هواداران نفتی را به همراه داشت.

درگیری لفظی به وجود آمده با وساطت فراز کمالوند به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی بازیکنان هر ۲ تیم با در دست داشتن بنری، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت گرامی داشتند.

در این دیدار حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

به دلیل بارندگی روز گذشته در مسجدسلیمان، زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و کادر فنی تیم گل گهر از این موضوع ناراضی بودند.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. جاسم کرار هافبک عراقی و سرشناس نفتی ها به دلیل مصدومیت و حمزه حدادی، محمد بلبلی و هاتف نادری سه بازیکن دیگر نفت به دلیل محرومیت در این دیدار غایب بودند.

قضاوت این دیدار برعهده کمیل غلامی بود که عباس پورحیدری و امین زاهدی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار مرتضی تبریزی و علی اصغر آشوری بازیکنان گل گهر و مسلم مجدمی بازیکن نفت از داور کارت زرد دریافت کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان که عصر دوشنبه با برتری ۲ بر صفر گل گهر به پایان رسید. تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تیم گل گهر با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار