تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۴۰۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز و کاملی از مردان صادق‌الوعد بود
 فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را اسوه استقامت و پایمردی در صراط مستقیم دانست و گفت: حاج قاسم مصداق بارز و کاملی از مردان صادق‌الوعد بود.

 سرتیپ دوم پاسدار یداله کشاورز روز دوشنبه گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در آبادان بیان کرد: ایمان به ربوبیت الهی، استقامت و پایمردی در صراط مستقیم، ۲ ویژگی مردان الهی است که آنان را از خستگان و در راه ماندگان متمایز و جدا می‌کند.

وی افزود:در دوران انقلاب اسلامی و پیش از آن، کسانی بودند که اگرچه مومن و وفادار به اسلام و انقلاب بودند و در مقاطعی نیز ایفای نقش کردند، اما مقطعی بودن و نبود استقامت بر مواضع حق، سرانجام آنان را به ورطه سقوط و یا بی تفاوتی کشاند و از دایره انقلاب خارج شدند و یا دچار آفت روزمره‌گی شده و اسوه حسنه‌ای برای نسل‌های پس از خود، نبودند.

سردار پاسدار کشاورز ادامه داد: بزرگ مردانی همانند شهید سلیمانی بر عهد خویش با ولایت، مردانه ایستادند، و بارها تا مرز شهادت پیش رفته و هرگز برای لحظه‌ای دچار فترت و سستی نشدند.

وی افزود:سرباز ولایت، حاج قاسم، عمر پربرکت خود را تمام و کمال، صرف مجاهدت در راه خدا کرد و مکتبی جهادی را بنیان نهاد که شاگردان زینبی و فاطمی و حیدری‌اش دوشادوش انصاراله و حزب اله و دیگر مجاهدان راه خدا مردانه ایستاده‌اند.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) بوشهر از شهید سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت به عنوان اسوه حسنه جهاد و شهادت تمجید کرد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه ارزش‌های انقلابی جان فدای رهبر هستند و گوش به فرمان برای لحظه موعود انتقام سخت لحظه شماری می‌کنند.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار