تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۴۰۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد و نفتی‌های خوزستان در سودای صعود
  نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم‌های نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و فولاد امروز ۱۳ دی ماه در هفته سیزدهم لیگ برتر به ترتیب با مس رفسنجان، گل گهر و پیکان دیدار می‌کنند.

مس رفسنجان – نفت آبادان

شاگردان منصوریان با برد پرگل در بازی با آلومینیوم اراک به بازی با مس رسیده‌اند، مسی که در حال حاضر با ۱۹ امتیاز و قرار داشتن در رتبه پنجم جدول جزو بالانشیبنان لیگ است و مدعی نشان داده است. نتیجه این بازی برای دو تیم برای تداوم روند خوب‌شان مهم است اما در این بین کسب امتیاز برای نفت که علی‌رغم تمام مشکلات، روند صعودی داشته است، اهمیت دو چندان دارد. نفت در روزهای اخیر علاوه بر مشکلات مالی که جزء جدایی ناپذیر از باشگاه شده است، با مطرح شدن این‌که ساکی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان، حسین ساکی نیست و با شناسنامه ی فرد دیگری با همین مشخصات در حال بازی است، مواجه شده است و مشخص نیست این بازیکن امروز در ترکیب نفت خواهد بود یا منصوریان تصمصم دیگری می‌گیرد.

نفت از ساعت ۱۴ امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

نفت مسجدسلیمان – گل ‌گهر

نفت هم علی‌رغم هفته‌های ناموفق متوالی، در دو سه هفته اخیر دچار تغییراتی شده و از دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده است. روندی که کمالوند می‌گوید در چند بازی منتهی به پایان نیم‌فصل اول و همچنین نیم‌فصل دوم، بهتر خواهد شد. نفت در این بازی پذیرای گل‌گهراز تیم‌های متمول لیگ است، تیمی که پس از کسر امتیازات از آن، حالا از نظر امتیازی با نفت مسجدسلیمان تنها سه امتیاز بیشتر دارد. قلعه‌نویی هم گفته که هر بازی برای آن‌ها حکم فینال دارد و این نشان می‌دهد که این تیم امروز، روز سختی را برای مسجدسلیمانی‌ها رقم می‌زند.

شاگردان کمالوند از ساعت ۱۵ امروز در خانه از تیم گل گهر پذایریی می‌کنند.

فولاد – پیکان

فولاد پس از شکستی که مقابل تیم استقلال تهران در هفته دوزادهم داشت، حالا به دنبال برد و صعود در جدول رده‌بندی است. شاگردان نکونام که از پنج بازی اخیر خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده‌اند، خوب می‌دانند که از دست دادن چنین امتیازاتی تا چه اندازه می‌تواند آن‌ها را از حضور در جمع مدعیان دورتر کند. البته نکونام از وقتی که به فولاد برگشته با معضل آسیب‌دیدگی بازیکنان خود نیز مواجه بوده است؛ آسیب دیدگی‌هایی که خلل بسیاری در روند کاری تیم فولاد ایجاد کرده‌ است. پیکان حریف امروز فولادی‌ها نیز با ۲ امتیاز بیشتر در رده ششم و فولاد در رده هفتم قرار دارد. بازی که برد در آن برای دو تیم جهت صعود در جدول رده‌بندی اهمیت زیادی دراد.

فولاد از ساعت ۱۷ امروز در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار