تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۴۰۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم پیکان:
مقابل فولاد حق هیچ گونه اشتباهی نداریم
 سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فولاد تیم خیلی خطرناکی است لذا بازیکنان پیکان حق هیچ گونه اشتباهی مقابل این تیم ندارند.

 سیدمجتبی حسینی یکشنبه شب در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی کردن در اهواز آن هم مقابل تیم فولاد یکی از سخت ترین بازی ها است اگر چه شناخت خوبی از این تیم داریم. 

وی افزود: تیم فولاد در بحث پرسینگ و فشار آوردن به تیم حریف، یکی از بهترین تیم‌های ایران است. بازیکنان فولاد چندین سال است در کنار هم بازی می‌کنند لذا هماهنگی خوبی بین آنها وجود دارد.

سرمربی تیم پیکان گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که فاصله تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است به همین دلیل نتیجه نگرفتن در هر بازی می‌تواند باعث جدا شدن از منطقه امن جدول شود.

وی بیان کرد: فولاد زمین خوبی دارد و ما از این بابت خوشحال هستیم، امیدوارم روزی همه تیم‌های فوتبال ما ورزشگاهی شبیه فولاد آره نا داشته باشند. 

حسینی با اشاره به اینکه فوتبال ما از نظر سخت افزاری عقب است گفت: اگر به جایی برسیم که تمام تیم ها از نظر سخت افزاری صاحب چنین ورزشگاه هایی شوند، قطعا شاهد پیشرفت فوتبال کشورمان خواهیم بود.

وی در مورد مصدومان تیم پیکان نیز گفت: جواد آزاده را در اختیار نداریم ولی در کل امیدوارم فردا شاهد یک داوری بی نقص باشیم و هر ۲ تیم به دنبال ارائه یک فوتبال خوب باشند.

دیدار تیم های فولاد و پیکان فردا دوشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار