تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۴۰۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان: چهره متفاوتی در نیم فصل دوم مسابقات از تیم ما خواهید دید
  سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: همانطور که قول دادم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، چهره متفاوتی از تیم ما خواهید دید و در سه هفته اخیر با نوع فوتبالی که ارایه دادیم این موضوع را ثابت کردیم.

 فراز کمالوند یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی فردا برای هر ۲ تیم مهم است، افزود: تیم ما در ۲ سه هفته اخیر روی نوار پیروزی و موفقیت حرکت می کند و بازیکنان ما از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی گفت:چون فصل بدنسازی را به طور کامل از دست دادیم در هر بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداریم؛ در بازی مقابل گل گهر نیز تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداریم ولی امیدواریم بتوانیم با تلاش موفقیت‌های خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقات شد لذا نیاز به زمان داریم تا به ترکیب ثابت برسیم. آسیب دیدگی های بازیکنان ما مربوط به دوره بدنسازی ابتدای فصل بوده که به خوبی طی نشده و نتوانستیم آنها را آماده کنیم.

وی افزود: گل گهر تیم بسیار قدرتمندی بوده و دارای مربی هوشمند و بازیکنان خوبی است اما در کل ما در زمین خود هستیم و تلاش می‌کنیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

کمالوند با بیان اینکه جا دارد از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان که انرژی مثبتی به ما می دهند تشکر کنم، ادامه داد: هفته قبل چند هوادار پرشور و علاقه‌مند تیم ما تا اصفهان آمدند و از نزدیک شاهد بازی بودند. 

وی افزود: با تمام مشکلاتی که داریم اما به عشق هواداران می‌جنگیم. از ابتدای فصل تاکنون پشت دروازه تمرین می کنیم چون فقط یک زمین داریم و اگر بخواهیم در آن تمرین کنیم شرایط مسابقه را از دست می دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با ۲ سه بازیکن صحبت کردیم و اگر بتوانیم آنها را جذب تیم کنیم نیم فصل بهتری خواهیم داشت.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار