تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۴۰۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کِشتی به گِل نشسته ورزش خوزستان مجددا به حرکت در می‌آید
  رکورددار دو ۴۰۰ متر داخل سالن ایران گفت: مطمئن هستم باتوجه به حضور بنی‌تمیم در ورزش استان، کِشتی به گِل نشسته ورزش خوزستان مجددا به حرکت در می‌آید.

رضا بوعذار با اشاره به ایجاد تغییرات تاثیرگذار در راس مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در روند رشته‌های مختلف ورزشی، اظهارکرد: باتوجه به توانمندی که در ورزشکاران دو و میدانی خوزستان سراغ دارم، معتقدم که ورزشکاران خوزستانی در این رشته مثل سابق می‌توانند حرف برای گفتن داشته باشند اما متاسفانه چون هزینه‌ای از بابت اعزام‌ها عاید باشگاه‌ها نمی‌شود، باشگاه تمایل چندانی به تیم‌داری در رشته دو و میدانی ندارند، در حالی که این رشته پرمدال و یک رشته المپیکی است، البته با آمدن آقای بنی‌تمیم و انتخاب وی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مطمئن هستم کشتی به گل نشسته ورزش خوزستان مجددا به حرکت در می‌آید.

وی بیان کرد: آقای بنی‌تمیم زمانی هم که در فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان فعالیت داشت، تغییراتی خوبی در حوزه‌های کاری خود ایجاد کرده است و مطمئنا در آینده نه چندان دور نیز خوزستان در رشته‌های مختلف ورزشی تغییرات خوبی خواهد داشت. خوزستان دارای پتانسیل بالایی در ورزش است که با بهره‌مندی از این پتانسیل می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان بود.

رکورددار دو ۴۰۰ متر داخل سالن ایران عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در مدت حضور خود در استان، به خوبی در حال حرکت است و از تمام مهره‌های ورزشی نیز در حال کمک گرفتن است. اتفاق خوبی هم که در دوران مدیریت وی که مدت زیادی هم از آن نمی‌گذرد در حال انجام است، ملاقات عمومی با جامعه ورزش خوزستان است، موردی که قبلا آن را در ورزش خوزستان نداشتیم. در گذشته همیشه با وعده و وعید مواجه بودیم اما خوشبختانه در این مدت من نیز به شخصه هر زمان که با بنی‌تمیم تماس داشته‌ام، پاسخگو بوده است.

وی افزود: در گذشته ارتباط با مدیران ورزشی استان به سختی برقرار می‌شد، اکنون شاهد نوع دیگری از مدیریت در ورزش خوزستان هستیم. به هر حال یک مدیر موظف به پاسخگویی و شنیدن حرف قهرمانان ملی خود است تا بتواند شرایط را بهتر کند که خدا را شکر آقای بنی‌تمیم نیز تاکنون به همین صورت کار کرده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار