تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۴۰۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش مدیر تیم نفت آبادان به پرونده جنجالی "حسین ساکی"
  مدیر تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به پرونده جنجالی حسین ساکی و این‌که برخی تیم‌ها با ارائه اسنادی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار بررسی اطلاعات شناسنامه‌ای ساکی شده‌اند، گفت: حسین ساکی یک روز دو روز نیست که فوتبال بازی می‌کند و تا آن جایی که من یادم هست، حدود شش سال است که در صنعت نفت توپ می‌زند و مشکلی هم نداشته است اما این که چه اتفاقی می‌افتد و چه شیطنتی می‌شود که این موضوع مطرح می‌شود، نمی‌دانم.

بهنام سراج درباره موفیت تیم نفت در هفته دوازدهم لیگ برتر علی رغم پابرجا بودن مشکلات مالی، اظهارکرد: طبق آن چه من از بازیکنان مان سراغ دارم آن ها به صورتی هستند که وقتی به تمرین می آیند همه چیز را فراموش می کنند و به خاطر حیثیت تیم، شهر و خودشان می‌جنگند و این موضوع را در سه چهار بازی گذشته دیده‌ایم. به هر حال مسئولان نباید حالا که برده‌ایم از وضعیت تیم غافل شوند. رسیدن پول به باشگاه، حق بازیکنان، باشگاه و این شهر است تا نفت آبادان در ادامه مسیر بتواند راحت‌تر کار کند. همیشه این‌طور نیست که بازیکنان همیشه مشکلات را فراموش کنند و در روحیه‌شان تاثیر مستقیم نداشته باشد. به هر حال پول باید به باشگاه نفت آبادان تزریق شود و این حق مسلم باشگاه صنعت نفت آبادان است.

وی بیان کرد: برد مقابل آلومینیوم اراک برای ما خوشحال کننده بود اما این‌که شرایطی فراهم شود که بتوانیم بردها را تداوم ببخشیم مهم است. قطعا رسیدن پول به باشگاه روی این روند تاثیرگذار است. باید بتوانیم بازیکنان را از نظر روحی روانی برای هر بازی آماده کنیم و اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، ممکن است تبعات آن شکست برابر رقبا باشد و آن موقع چه کسی جوابگو خواهد بود؟

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: آقای منصوریان و مدیریت باشگاه و اعضاص هیات مدیره به هر سختی که بوده، تلاش داشتند بازیکنان را در شرایط روحی روانی مناسبی قرار دهند اما اگر تیم روی روال باخت افتاد چه کسی می‌تواند تیم را کنترل کند. باید فکر اساسی برای باشگاه صنعت نفت آبادان کرد تا تیم روند رو به رشدی داشته باشد نه این‌که عملکردمان با فراز و نشیب باشد. باید مشکل مالی نفت برای همیشه حل شود و برنامه‌ریزی شود که نفت هم مثل سپاهان، فولاد، گل‌گهر، مس رفسنجان و ذوب آهن مشکل مالی نداشته باشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به این‌که تاکنون به بازیکنان پرداختی نداشته‌ایم، آیا در صورت شکست می‌توانین بازیکنان را جریمه کنیم؟ وقتی برای برد پاداش نمی‌دهیم پس برای شکست هم نمی‌توانیم جریمه کنیم. همین موارد باعث می‌شود که نظم تیم‌ها برهم بخورد. به هر حال باید همه جوانب را در نظر بگیریم. واقعا باید دست و پای بازیکنان نفت را طلا گرفت که تاکنون نیز با این شرایط جنگیده‌اند و با جان و دل فوتبال بازی می‌کنند. این تلاش‌ها ارزش دارند. البته نگه داشتن تیم نفت بسیار سخت است و همه باید کمک کنند.

سراج در خصوص پرونده جنجالی حسین ساکی و شکایت چند باشگاه از نفت آبادان بابت استفاده از این بازیکن و  این‌که برخی باشگاه‌ها با ارائه اسنادی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار بررسی اطلاعات شناسنامه‌ای ساکی شده‌اند، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما در ریز این موضوع قرار ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم اظهارنظر کنم. قانون وجود دارد و موضوع بررسی می‌شود. ساکی سال‌های قبل هم در نفت بازی کرده است و مشکلی وجود نداشته است. حسین ساکی یک روز دو روز نیست که فوتبال بازی می‌کند و تا آن جایی که من یادم هست، حدود شش سال است که در صنعت نفت توپ می‌زند و مشکلی هم نداشته است اما این که چه اتفاقی می‌افتد و چه شیطنتی می‌شود که این موضوع مطرح می‌شود، نمی‌دانم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار