تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۴۰۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانان مسابقات پاورلیفتینگ آسیا با استقبال مردم وارد اهواز شدند
  قهرمانان خوزستانی مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ، شنبه شب در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد فرودگاه اهواز شدند.

 آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ ترکیه، با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، رییس اداره ورزش و جوانان اهواز، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و جمعی از ورزشکاران در فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

ورزشکاران خوزستانی در ابتدای ورود مورد استقبال پرشور مردم و خانواده های خود قرار گرفتند ضمن اینکه با اهدای دسته گل از این ورزشکاران و مربیان آنها قدردانی شد.

حمید بنی تمیم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مدال های این ورزشکاران نشان از توانمندی و شایستگی‌ جوانان خوزستانی دارد و امیدواریم این حرکت همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان در طی سال های اخیر همواره دارای عملکرد مناسبی بوده و ورزشکاران استان بارها در میادین مختلف بین المللی مدال کسب کردند.

بنی تیم با اشاره به کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران خوزستانی در پیکارهای پاورلیفتینگ آسیایی گفت: ورزشکاران استان همواره برای کشور افتخارآفرینی کردند لذا تلاش می کنیم به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

در این رقابت ها فاضل رویاوی در دسته ۹۳ کیلوگرم بزرگسالان صاحب مدال نقره شد همچنین مصطفی یزدانی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم بزرگسالان مدال برنز را از آن خود کرد. ابوالفضل پرورده و فواد هوشیار در رده سنی جوانان به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کردند.

در بخش پاورلیفتینگ بدون لوازم مهدی غلامی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم بزرگسالان صاحب مدال طلا شد و محسن شهنی فیض در دسته ۹۳ کیلوگرم پیشکسوتان، مدال برنز را به دست آورد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار