تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۴۰۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجازه ندهید بسکتبال خوزستان به عقب برگردد
اجازه ندهید بسکتبال خوزستان به عقب برگردد

  رییس هیات بسکتبال خوزستان از روسای هیات های شهرستانی خواست که اجازه ندهند بسکتبال استان به عقب برگردد.

جلسه هم اندیشی روسای هیات های شهرستانی بسکتبال خوزستان برگزار شد. در این جلسه محسنی رییس کمیته شهرستان ها، خانم حیدری رییس هیات اهواز، خانم لجمیری رییس هیات مسجدسلیمان، سمائی رییس هیات بندر ماهشهر، خانم آب برین رییس هیات بندر امام، نجفی رییس هیات ایذه، سلامت رییس هیات باوی، بهمنش رییس هیات اندیمشک، شریفی رییس هیات رامهرمز، بیات رییس هیات شوش و گمراوی رییس هیات سوسنگرد و رییس هیات شهرستان دزفول حضور داشتند.

 در این جلسه هم اندیشی ابتدا خاوری رییس کمیته شهرستان های هیات بسکتبال خوزستان، گفت: ما در هیات بسکتبال استان به دنبال تقویت و پیشرفت بسکتبال شهرستان ها هستیم مجموعه بسکتبال استان از جمله رییس محترم هیات بسکتبال استان از هیچ کمک و مساعدت دریغ نخواهد کرد.

 همچنین خاوری نژاد دبیر هیات بسکتبال استان عنوان کرد: آمادگی این را داریم که جلسات هم اندیشی را در شهرستان به میزبان هیات های فعال شهرستانی برگزار کنیم.

 سپس روسای هیات های شهرستانی نیز هر کدام جداگانه به بیان عملکرد سالیان خود و همچنین مشکلات و راهکارهای برای رفع مشکلات پرداختند. 

در این جلسه هم اندیشی، هر ۱۰شهرستان حاضر در جلسه همگی نسبت به ایجاد همدلی و امیدی که در دو سال اخیر در هیات بسکتبال خوزستان به وجود آمده است ابراز خوشحال کردند و خواستار تقویت این همدلی و یکپارچگی بودند تا در نهایت امید به پیشرفت بسکتبال در تمامی شهرستان های استان روز به روز افزایش یابد. 

همچنین روسای محترم هیات شهرستان ها از برگزاری مسابقات استانی در سال جاری رضایت کامل داشتند و دبیر هیات بسکتبال استان از برگزاری مسابقات بانوان در دهه مبارک فجر خبر داد. 

در پایان این جلسه نیز مجتبی پیر عباسی رییس  بسکتبال استان،  گفت: هیات بسکتبال استان تمامی کادر جدید هیات ما، از اول بر مبنای کار و تلاش در جهت پیشرفت و ایجاد امید در بسکتبال استان بوده است.

وی افزود: روسای هیات های شهرستان صاحب اصلی بسکتبال استان هستند و اجازه ندهید بسکتبال خوزستان به عقب برگردد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: به تمامی روسای هیات شهرستان قبلا اقلام ورزشی از جمله توپ و حلقه تحویل داده ایم.

همچنین در این جلسه هم اندیشی، هم کمک مالی و هم اهدای اقلام ورزشی به تمام هیات های شهرستانی اهدا شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار