تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۳۹۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیبی: غرور بازیکنان باعث شکست تیم آلومینیوم برابر صنعت‌نفت آبادان شد
 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز بازیکنان تیم ما با غرور مقابل صنعت‌نفت به میدان رفتند و این مساله باعث شکست آنها شد.

 رسول خطیبی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های آلومینیوم اراک و صنعت‌نفت آبادان افزود:این پیروزی را به مردم آبادان و تیم صنعت‌نفت که امروز با بازی خوب به پیروزی رسیدند تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: بازیکنان ما با غرور به زمین رفتند و فکر می‌کردند از پیش برنده هستند؛ امیدواریم این شکست باعث شود در بازی‌های بعدی شاهد غرور دوباره بازیکنان نباشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: ۱۵ دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم ولی پس از آن حریف میدان را در دست گرفت.

خطیبی بیان کرد: پس از گل اول نفت به دنبال جبران بودیم که با تغییر تاکتیک به آن رسیدیم ولی پس از آن صنعت‌نفت با انگیزه خاصی بازی را ادامه داد.

وی ادامه داد: نفت آبادان روی گل دوم احترام و اخلاق را رعایت نکردند زیرا بازیکن ما روی زمین بود.

سرمربی آلومینیوم اراک با ابراز نارضایتی از بی‌نظمی بازیکنان تیمش گفت: در این بازی نظم تیم ما بهم ریخته بود و بازیکنان عملکرد رضایت بخشی نداشتند.

خطیبی افزود: با اینکه سه امتیاز را از دست دادیم ولی تیم داوری عملکرد بسیار خوبی داشت، هر چند در بازی‌های گذشته با اشتباهات داوری روبه رو بودیم.

وی با بیان اینکه در ادامه بازی‌های لیگ این باخت را جبران خواهیم کرد، گفت: مقصر اصلی این شکست من هستم و در تمرین‌ها نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر روز چهارشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبانش صنعت نفت آبادان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار