تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۳۹۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: تا ۱۲ شب می‌توانیم خوشحالی کنیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنانم تا ۱۲ شب امشب می‌توانند خوشحال باشند.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر با حساب ۳ بر یک برابر آلومینیوم اراک را شکست داد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: بعد از بازی با فولاد هفته سختی را از نظر روحی و روانی پشت سر گذاشتیم. بازی سنگینی برای ما بود و بازیکنان تیمم سنگ تمام گذاشتند. بزرگ‌ترهای تیم نیز به کادرفنی کمک کردند و بازیکنان‌مان مشکلات مالی که با آن مواجه شده بودیم را توانستند فراموش کنند. بازیکنانم برای فوتبال شهرشان و آبروی خود و خانواده‌های‌شان فوتبال بازی کردند.

او بیان کرد: از روند شروع بازی بسیار راضی بودم و به نظرم بازی با فولاد که به نظرم نقطه عطف تیم ما بود. از شروع می‌خواستیم با فشار بازی کنیم و بازیکنانم خیلی خوب از ابتدا بر بازی مسلط شدند. بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و قشنگ مشخص بود که یک نفر برای همه می‌جنگید. بازیکنانم تا ۱۲ شب امشب می‌توانند خوشحال باشند. بازی بعدی‌مان با مس سخت است و باید برای آن بازی وقت بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شب گذشته اتفاق خاصی در دیدار با مجموعه نفت رخ داد؟ عنوان کرد: خیر، درد دل می‌کردیم. آقای قنبرزاده در جلسه بودند و خبرهای خیلی خوبی برای آینده تیم‌های نفتی آوردند. ما با ۳۰ میلیارد تومان حدود ۵۷ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. ما خیلی تیم هزینه‌بری نیستیم اما برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان جزو سه تیم اول هستیم و امروز این را ثابت کردیم.

منصوریان بیان کرد: از بازی پدیده به بعد روند بازی‌مان تغییر کرد و فکر می‌کنم کم‌کم داریم به هارمانی می‌رسیم. امروز بیت سعید یک روز طلایی را گذراند. خدا را شکر مشکلی هم برای طیبی پیش نیامده و در عقب زمین برای ما مثل یک ستون است. ریکانی هم کم‌کم دارد همان ریکانی هفت هفته ابتدایی فصل قبل می‌شود. او مثل یک رهبر است. هم‌چنین از تعویض‌های‌مان بسیار راضی هستم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار