تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۳۹۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی‌پور و شوتی که استقلال را منفجر کرد!
 مهدی مهدی‌پور با تک گل خود مقابل تیم فولاد خوزستان، توانست پیروزی سه امتیازی برای آبی‌پوشان به همراه آورد و باعث خوشحالی هم‌تیمی‌هایش شود.

  در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۵۹ بازی، موفق شد با شوتی از راه دور دروازه تیم فولاد را باز کند. ضربه دیدنی مهدی‌پور خوشحالی زیاد کادر فنی استقلال را در پی داشت و بازیکنان استقلال پس از این گل، حلقه شادی ایجاد کردند.

فرهاد مجیدی و جواد نکونام در جریان نیمه دوم بازی، به طور مداوم کنار خط حضور داشتند و سرمربی آبی‌ها باتوجه به این که تیمش یک گل از حریف جلوتر بود، تلاش زیادی داشت تا بتواند بازی را مدیریت کند.

در دقیقه ۶۵ بازی، عارف آقاسی با برخورد به بازیکن فولاد نقش زمین شد و باعث شد تا کادر پزشکی استقلال به زیمن بیاید و او را با برانکارد به بیرون زمین ببرد.

آبی‌پوشان پایتخت در دقایق پایانی بازی، سعی کردند با توجه به برتری یک گله نسبت به حریف خود، بازی را مدیریت و نتیجه این دیدار را حفظ کنند. در این بین فولادی‌ها و شاگردان نکونام در این دقایق هیجان زیادی برای جبران نتیجه داشتند.

در دقیقه ۸۴ بازی، سینا شاه عباسی با خطا روی امیرحسین حسین‌زاده، با دریافت کارت قرمز مستفیم از زمین مسابقه اخراج شد. این تصمیم داور اعتراض شدید جواد نکونام را در پی داشت.

با سوت داور به  نشانه پایان بازی، شور و شوق خاصی اردوی آبی‌پوشان را فرا گرفت و شاگردان مجیدی با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند. استقلال با پیروزی در این بازی موفق شد با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند و با توجه به شکست ‌۳ بر یک آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان، تنها تیم شکست نخورده این مسابقات تا این‌جای کار باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار