تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۳۹۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
الهامی: مارکوپولو شده‌ایم/ طوری رفتار می‌کنند که انگار جانی‌ام!
 سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید زمین نداریم و نمی‌دانیم دیدار بعدی ما کجا برگزار می‌شود و مارکوپولو شده‌ایم!

 ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه نقش جهان به مصاف انجام شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: مارکوپولو شده‌ایم و نمی‌دانیم بازی بعدی خود را کجا برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: چندین موقعیت خود را هدر دادیم و هرچه زدیم به در بسته خورد و تیم مقابل صرفا یک موقعیت داشت. به اندازه کل نیم‌فصل اول خود موقعیت داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با داوری این دیدار، عنوان کرد: داور اول مسابقه فوق‌العاده بود اما تنها تیمی هستیم که موقعیت‌های پنالتی‌اش به بیرون ۱۸ قدم می‌آید. در عین حال داور به چه دلیل به بنده کارت زرد داد؟ همچنین کمیته داوران شرح وظیفه داور چهارم را بگوید تا ما بدانیم. داور چهارم قرار است کجا به داور اصلی کمک کند؟

الهامی افزود: همانگونه که بنده شش جلسه محروم می‌شوم و در بوق و کرنا می‌کنند، داورانی را نیز محروم و اعلام کنند. آیا داوران مصونیت دارند و ما نداریم؟ محرومم کرده‌اند و طوری رفتار می‌کنند که انگار بنده جانی هستم!

وی با تاکید بر اینکه افشاریان باید به عنوان مسوول پاسخگو باشد و اعلام کند که به چه دلیل داوران محروم می‌شوند، گفت: عده‌ای به راحتی در حال سود بردن هستند و این مسئله باید حل شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه توپ را به خوبی تا دروازه تیم حریف منتقل اما در لحظه آخر غفلت می‌کنیم، ‌ خاطرنشان کرد: با همیاری در حال شکل دهی شخصیت تیمی هستیم اما واقعا چرا باید انقدر اذیت شویم؟

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار