تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۳۹۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال: کسب مقام در المپیک تابستانه ناشنوایان شدنی است
 کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: این که بخواهیم مجددا در المپیک ناشنوایان به مقام برسیم شدنی است و فوتبال ناشنوایان قبلا هم ثابت کرده است که در المپیک می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

علیرضا بسیج درباره برپایی دومین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در اهواز،  اظهارکرد:  ۱۰ اردو تا اعزام تیم به المپیک ناشنوایان برای تیم در نظر گرفته شده که هشت مرحله دیگر از اردو نیز باقی مانده است که امیدوارم تیم به شرایط ایده آل برسد و حضور پرقدرت در المپیک ناشنوایان داشته باشیم و از شانس کسب مقام برخوردار باشیم. 

وی بیان کرد: تیم فوتبال ناشنوایان یک بار در سال ۲۰۰۵ در المپیک تابستانی ناشنوایان در استرالیا نایب قهرمان شد و این که بخواهیم مجددا به مقام برسیم شدنی است و فوتبال ناشنوایان قبلا نیز خود را ثابت کرده است که در المپیک می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. البته بعد از المپیکی که به مقام رسیدیم در سه دوره بعدی به هر دلیلی تیم فوتبال نتوانست به مقام برسد. البته من فکر می کنم دوره پیش رو متفاوت است و ما تیم فوتبال خوبی داریم که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است که همگی با انگیزه هستند. ضمن این که فدراسیون و مربیان و تمام مجموعه دست به دست هم داده اند تا در المپیک تابستانه پیش رو فوتبال ناشنوایان حق خود را بگیرد. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: خدا را شکر شرایط اردویی و روحی روانی همه بازیکنان متفاوت شده است و همه به کسب مقام در المپیک تابستانه فکر می کنند که امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد. 

وی خاطر نشان کرد: فوتبال ناشنوایان تنها رشته تیمی ایران است که در المپیک ناشنوایان در برزیل شرکت می کند. البته طبق تصمیماتی که از سوی مسوولان فدراسیون گرفته شد، مقرر است که در هشت رشته به المپیک برزیل اعزام داشته باشیم که علاوه بر فوتبال در رشته های کاراته، تکواندو، دو و میدانی، تیراندازی، والیبال ساحلی و کشتی آزاد و فرنگی، اعزام داریم. همچنین جا دارد از حمایت ها و تلاش های رییس و دبیر فدراسیون و رییس کمیته فوتبال و فوتسال فدراسیون تشکر کنم. 

انتهای پیام


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار