تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۳۹۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید
 تیم فوتبال استقلال ملاثانی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک کشور با برتری برابر میهمان خود، دومین برد خود را در این فصل کسب کرد.

  تیم‌های استقلال ملاثانی و سایپا روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار رضا جباری و مهران مستاجران ۲ گل استقلال ملاثانی را به ثمر رساندند. همچنین حسین مالکی برای تیم سایپا گلزنی کرد.

تیم استقلال ملاثانی که فصل گذشته در جایگاه سیزدهم رده بندی جای گرفت، دومین فصل حضور خود را در این پیکارها تجربه می‌کند؛ این تیم از بازیکنان و کادر فنی کاملا بومی بهره می‌برد.

این دیدار اگرچه باید بدون حضور تماشاگر برگزار می شد اما حدود ۵۰ نفر از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.

 سرمربیان ۲ تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند؛ همچنین کادر فنی سایپا در برخی صحنه‌ها نسبت به تصمیم داور اعتراض داشتند. در این دیدار خبرنگاران حضور نداشتند.

پیش از آغاز بازی مسایل مربوط به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی ناظر بازی به هر ۲ تیم ارایه شد. نیمکت نشینان ۲ تیم روی جایگاه تماشاگران حضور داشتند.

تیم‌های سایپا و استقلال ملاثانی اکنون به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در مکان‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار