تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۳۹۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بحران مالی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان را تهدید می‌کند
  سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با گذشت ۱۱ هفته از شروع لیگ برتر فوتبال هنوز پرداخت نشده و بحران مالی این تیم را تهدید می‌کند.

جهانگیر کی‌شمس بیان کرد: ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم را پیش از هفته پنجم لیگ برتر باید پرداخت می‌کردیم ولی به دلیل مشکلات مالی و کمبود نقدینگی همچنان در پرداخت قراردادها ناتوان هستیم.

وی افزود: سایر تیم‌ها ۳۰ تا ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده‌اند و با انگیزه خاصی پای به مسابقات لیگ برتر می‌گذارند اما بازیکنان ما چند ماهی است که نتوانسته‌اند پولی به خانه ببرند.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه رقابت در چنین شرایطی ممکن نیست، گفت: اگر در چند روز آینده پول به باشگاه نرسد تیم وارد بحرانی خواهد شد که نتیجه‌گیری و حتی ماندن در لیگ را دشوار خواهد کرد.

کی‌شمس بیان کرد: در نشستی که با استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان داشتیم قرار بود از سوی شورای تامین درخواستی به وزارت نفت داده شود تا ۳۰۰ میلیارد ریال برای رفع بخشی از مشکلات مالی تیم داده شود ولی هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی افزود: تنها راه بیرون رفتن از بحران مالی کمک مالی وزارت نفت است که امسال بر خلاف سال‌های گذشته این وزارتخانه آماده کمک مالی به تیم است ولی متاسفانه در پیچ و خم تصمیم برخی از مسوولان این کمک تاکنون ارایه نشده است.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با اشاره به تقویت تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: تیم صنعت نفت برای نتیجه گیری به تقویت نیاز دارد اما با شرایط فعلی توانایی جذب بازیکن را نداریم این در حالیست که همه انتظار جذب بازیکن در نیم فصل دوم را دارند.

کی‌شمس ادامه داد: فوتبال و باشگاه صنعت‌نفت همه چیز مردم آبادان است و نباید آن را از مردم گرفت؛با این شرایط چگونه با رقبا باید مقابله کنیم؟ هیچ مسوولی در آبادان به فکر این تیم نیست و فقط وعده می‌دهند.

وی زمان را مهمترین عامل برای آماده سازی تیم بیان کرد و گفت: اکنون ما به بودجه نیاز داریم و فردا دیر است اما متاسفانه این مورد در نظر گرفته نشده است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان هم اکنون با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار