تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۳۹۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرید نمازی بعد از ۱۹ سال کفش هایش را آویخت + متن خداحافظی
  فرید نمازی بازیکن باتجربه فوتسال ایران و خوزستان پس از ۱۹ سال کفش‌های خود را آویخت و از دنیای حرفه‌ای ورزش خداحافظی کرد.

نمازی از سن ۲۰ سالگی و از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در رشته فوتسال با تیم وحدت خرمشهر در لیگ برتر فوتسال خوزستان آغاز کرد. او سپس به تیم فوتسال نفت اهواز رفت و همراه با این تیم در مسابقات زیرگروه کشور و نیز لیگ‌های یک و دو کشور نیز حضور داشت. نمازی پس از سه سال از نفت اهواز جدا شد و به تیم لیگ برتر ملی‌حفاری پیوست.

به گزارش ایسنا؛ فرید نمازی که بازی در تیم های دبیری تبریز و یک تیم عراقی هم در کارنامه دارد، در مقطعی همراه به تیم ملی نیز توپ زده است، هرچند پیش از جام جهانی در سال ۱۳۹۰ از تیم‌ملی خط خورد و نتوانست مسافر تایلند شود.

کاپیتان باتجربه فوتسال حفاری که امسال با این تیم برای حضور در لیگ برتر به توافق نرسید، اینک تصمیم به خداحافظی گرفته است. او پس از ۱۹ سال کفش‌های خود را آویخت تا جای خود را به جوان‌ترها بدهد.

در ادامه نیز متن خداحافظی فرید نمازی را که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است، می‌خوانید:

"سلام بر همه هواداران و دوست داران عزیز فوتسال و تیم محبوبم ملی‌حفاری ایران

با افتخار تمام ۱۳سال پیراهن تیم‌ملی حفاری را به تن کردم، ۱۳سالی که به جرات می‌گویم بهترین سال‌های زندگی ورزشی‌ام بود، فراز و نشیب بود اما آنچه من را در تمام این‌ سال‌ها دلگرم و دلخوش می‌کرد، بودن در کنار هواداران غیور حفاری و بازیکنان بزرگ این تیم بود. روزهای تلخ و شیرینی زیادی را تجربه کردم اما تمام این روزها بخشی از تاریخ باشگاه بزرگ ملی حفاری هست.

پس از سال‌ها مسیر زندگی قهرمانی ورزشی من به پایان رسید و شرایط به صورتی رقم خورده است که حالا به انتهای ورزش مورد علاقه‌ام فوتسالم رسیده‌ام. خداحافظی برایم خیلی سخت است، مثل آن زمانی که امتیازی را در یک بازی از دست می دادیم و روزگار برای من تلخ می‌شد. همیشه با همه وجودم برای ملی‌حفاری تلاش کردم و جنگیدم و سعی کردم با تمام  توان در خدمت تیم و هواداران باشم اما ازمردم خوزستان می‌خوام کم و کاست را بر فرزند کوچکشان ببخشند.

این روزها ملی‌حفاری در لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذراند اما از صمیم قلب آرزو دارد، دوباره شادی به خانه ملی‌حفاری برگردد و با حمایت و یکدلی، تیم و باشگاه به جایگاه واقعی خود برسند.
از تمام کسانی که در این چند سال از من حمایت کردند کمال تشکر را دارم؛ از باشگاه ملی حفاری، از پدر، مادر، برادران و خواهرم و به ویژه از همسرم و دو فرزندم. از همه ممنونم.

از تمام مربیانی که برای پیشرفت من زحمت کشیدند نیز تشکر می‌کنم و دست تک تک همه آن‌ها را  می‌بوسم؛ از مربیان عزیزم آقایان مظاهری، البرز راکی، حیدر فرهادی، ناظم‌الشریعه، حسین شمس، محسن حسن‌زاده، علاسوند و مراقی تشکر ویژه دارم، برای بودنشان و حمایت‌هایشان.

اینک وقت آن رسیده که از فوتسال خداحافظی کنم و جای‌ام را به جوانان شایسته خوزستانی بدهم، به جوانانی که حتما آینده استان و باشگاه ملی‌حفاری را می‌سازند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار