تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۹۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: کیفیت زمین روی بازی ما اثر گذاشت
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه کیفیت زمین روی بازی تیمش مقابل نفت آبادان تاثیرگذار بود، گفت: شرایط استادیوم بدتر شده است که از باشگاه درخواست کردم به این موضوع رسیدگی کنند.

 جواد نکونام جمعه شب بعد از بازی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی های دربی در هر استان حساسیت خاص خود را دارند؛ هر ۲ تیم بازی محکم و تاکتیکی ارائه دادند و هیچ کدام دوست نداشتند بازنده بازی باشند. 

وی با اشاره به تلاش بازیکنان برای ارائه فوتبال باب میل هواداران افزود: تلاش کردیم بازی را آرام کنیم اما زمین ما شرایط بدی دارد؛ در نیمه اول باید توپ را وارد دروازه می‌کردیم اما شرایط بد زمین مانع از این اتفاق شد.

 سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است، گفت: متاسفانه کمی روی نگهداری زمین کوتاهی شده است؛ ورزشگاه فولاد با این همه زیبایی باید زمینی صاف و هموار داشته باشد تا تیم‌ها بتوانند خوب بازی کنند و لذت ببرند.

وی افزود: تمام تیم‌ها در اهواز بسته و فشرده بازی می کنند تا حداقل امتیاز را بگیرند و امروز هم دیدید نفت‌آبادان بازی فشرده، بسته و سنگینی ارائه داد؛ به نظرم اگر تیم نفت همین گونه بازی کند جایش بالای جدول است که جا دارد به علی منصوریان به خاطر چنین تیمی تبریک بگویم. 

نکونام با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم امتیازها به راحتی از زمین ما خارج شوند، بیان کرد: تیم‌ها بیرون از خانه باز بازی می‌کنند و در زمین خود ما را تحت فشار می‌گذارند لذا باید بیشتر تمرین کنیم تا در اهواز به گل برسیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانم خوب مبارزه کردند و فوتبالی که می‌خواستیم ارائه دادند، افزود: باید در زدن ضربات آخر بیشتر تمرین کنیم که البته به طور قطع این مشکل را در آینده نزدیک حل خواهیم کرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خلاقیت در فوتبال ما کم شده و شاید به اندازه انگشتان یک دست بازیکنانی باشند که بتوانند در لحظه نتیجه را تغییر دهند به همین دلیل در جریان بازی، مسابقه را بردن شاید کمی سخت باشد.

وی افزود: در فوتبال ایران دفاع کردن آسان است و همین موضوع باعث شده خلاقیت از فوتبال ما برود. 

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار