تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۹۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: ۴۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات تیم نفت آبادان کافی است
 سرمربی تیم نفت آبادان با بیان اینکه به مشکلات مالی عادت کرده‌ایم، گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات تیم کافی است.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهارداشت: ما برعکس فولاد روی گنج خوابیده ایم اما کمک نفت را نداریم.

وی با بیان اینکه قوانینی چند سال پیش از روی بی عقلی وضع شده که به تیم ما آسیب جدی وارد کرده است، افزود: ۱۱ هفته به بازیکنان مان پول نداده‌ایم؛ نمی‌شود که یک مرد پنج، ۶ ماه پول به خانه نبرد.

منصوریان گفت: قرارداد بازیکنان ما از ۷۰۰ میلیون ریال تا ۲۵ میلیارد ریال است؛ طالب ریکانی با وجود اینکه از استقلال پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد ریالی داشت در تیم ماند.

وی افزود: تیم ما از آن سوی دیوار غیرت افتاده و شما آثاری از تبعات مالی در تیم ما نمی‌بینید اما بازیکنانمان از درون آسیب دیده اند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تاکنون تجربه دربی خوزستان را نداشتم، اظهارداشت: هر ۲ تیم بازی با کیفیت و فیزیکی ارایه دادند.

وی افزود: می‌دانستیم یک اشتباه ممکن است برای تیم ما گران تمام شود به همین دلیل با تمرکز وارد میدان شدیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم به گل می‌رسیدیم.

منصوریان گفت: به بچه‌ها گفته بودم نتیجه این بازی یک بر صفر یا صفر بر صفر می شود اما امیدوار بودیم که به نفع ما تمام شود؛ در کل به جواد نکونام و تیمش تبریک می‌گویم، فولاد جزو تیم هایی است که باید خیلی روی آن آنالیز کرد.

وی افزود: ما سعی کردیم روی ضربات کاشته و کرنر، چند بازیکن این تیم را از بازی خارج کنیم که موفق بودیم.

سرمربی نفت آبادان با بیان اینکه ما پلکانی در حال پیشرفت هستیم، اظهارداشت: شما نمی‌توانید بهترین ماشین را بدون بنزین داشته باشید لذا باید گفت بنزین که همان پول بوده در تیم ما کم است.

وی در خصوص داور چهارم گفت: داور چهارم به جای اینکه بازی را نگاه کند به من و جواد نکونام نگاه می‌کرد؛ من به یکی از بازیکنان که اشتباه کرده بود حرفی زدم داور چهارم به داور وسط بی سیم زد که من چنین گفته‌ام، اصلا به او چه ارتباطی دارد؟ مگر در لیگ اروپا این گونه است؟

منصوریان گفت: داوران چهارم می‌خواهند دیده شوند، اگر قرار است داور چهارم اینگونه رفتار کند پس باید در هر بازی هشت نفر اخراج شود؛ بهتر است به جای خرمشهر از تبریز و مازندران برای ما داور بگذارند.

وی افزود: این داور سال قبل هم تمرکز نیمکت ما را بهم زد؛ اگر حرفی که من زدم سنگین بوده پس در هر بازی باید تعداد زیادی اخراج شوند.

سرمربی نفت آبادان بیان کرد: فکر می‌کنم داوران چهارم ما توجیه نیستند و می‌خواهند فقط در بازی و جریان کار باشند؛ اگر داور به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفته باشد سه امتیاز از تیم ما گرفته است که در این اوضاع بی پولی خیلی به ما فشار می‌آورد.

دیدار تیم‌های فولاد و نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار