تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۹۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفرات برتر مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در ماهشهر مشخص شدند
  رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

علی آغاجری اظهار داشت: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ۳۰ آذر تا سوم دی ماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به میزبانی هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در شهر شهید چمران ماهشهر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، ۲۸۴ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم از سراسر کشور و سه منطقه آزاد قشم، کیش و اروند برای رسیدن به سکوی قهرمانی و راهیابی به اردوی تیم ملی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی بوده با حضور ۳۰ استان کشور در اوزان ۵۵- ، ۶۰-، ۶۵-، ۷۰-، ۷۵-، ۸۰-، ۸۵-، ۹۰- و ۹۰+ برگزار شد که استان خوزستان و تهران هر کدام با ۲ تیم در مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: در وزن ۵۵- کیلوگرم ایت رقابت ها  مجید کریمی از گیلان و علیرضا اورکی از اصفهان اول و دوم شدند و مهدی حیدری از کرمانشاه و صادق حسینی از خوزستان (ب) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

آغاجری گفت: در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز کامیاب جعفری از کرمان و محمدحسین رحیمی از تهران اول و دوم شدند همچنین احمد جباری از فارس و مهران محمدی از کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: در وزن ۶۵- کیلوگرم رضا رضوی از خوزستان (الف) و کرامت اکبری از اصفهان مقام اول و دوم را کسب کردند و مجید صیدالی از خوزستان (ب) و علی فراهانی از قزوین به صورت مشترک سوم شدند.

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: در وزن ۷۰- کیلوگرم مجید شهریاری از تهران و خالق رحیم زاده از آذربایجان غربی اول و دوم شدند همچنین ارسلان جمال پور از خراسان جنوبی و آرش علی آبادی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۷۵- کیلوگرم مهران حق دوستی از کرمان و علیرضا عرب از توابع تهران اول و دوم و رضا بهرامی از مرکزی و سعید حبیبی از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

آغاجری گفت: مقام اول و دوم وزن ۸۰- کیلوگرم با نظر سازمان تیم های ملی در اردوی آماده سازی مشخص می شوند همچنین آریا احمدی از کهگیلیویه و بویراحمد و شهریار حقی از لرستان سوم مشترک شدند.

وی افزود: در وزن ۸۵- کیلوگرم وحید توکلی راد از اصفهان و محمد خان محمدی از مرکزی اول و دوم شدند همچنین داود زارعی از قم و علی دامک از خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: در وزن ۹۰- کیلوگرم علی سیار از مازندران و سعید عزیزی از کرمانشاه اول و دوم شدند همچنین امیرمحمد ابراهیمی از گیلان و محمد قاسم لو از قم به صورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: در وزن ۹۰+ کیلوگرم سید خلیل نوربخش از آذربایجان شرقی و علی بابایی از آذربایجان غربی اول و دوم شدند همچنین حسین علیزاده از توابع تهران و رضا مرادی از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

آغاجری گفت: در پایان مسابقات، رضا رضوی از استان خوزستان (تیم الف) در وزن ۶۵- کیلوگرم به عنوان فنی ترین بازیکن و محمدرضا جعفری از استان همدان در وزن ۷۵- کیلوگرم به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

گفتنی است مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور پس از توقف چهارساله بار دیگر از سر گرفته شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار