تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۹۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوئل دیدنی نکونام - منصوریان در دربی خوزستان
 نمایندگان خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به میدان می روند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز (جمعه) برگزار می شود که فولاد و نفت آبادان در دربی خوزستان به مصاف هم می روند و نفت مسجدسلیمان نیز میزبان فجرسپاسی است.

نفت مسجدسلیمان - فجرسپاسی

شاگردان کمالوند که با برد در جام حذفی به این بازی رسیده اند به گفته کمالوند از نظر روحی در شرایط بهتری قرار گرفته اند. البته کمالوند علی رغم این که تا پیش از بازی های هفته یازدهم، تیمش در رده پانزدهم جدول قرار دارد، همچنان از نوع بازی تیمش راضی است و می گوید از ابتدای کار هم می دانستیم که کارمان سخت است و تاکید کرده که روی قولش یعنی حفظ تیم در لیگ برتر است.

نفت برای این که بتواند به آینده امیدوار باشد باید امروز از سد تیم فجر بگذرد، فجری که مانند نفت به سه امتیاز این بازی برای سر و سامان دادن به وضعیتش در جدول نیاز دارد. تنها برد شاگردان کمالوند به هفته سوم بر می گردد و باید دید نفتی ها پس از ۹ هفته مجددا بردی را در کارنامه این فصل خود ثبت می کنند یا نه.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز پذیرای تیم فجرسپاسی است.

فولاد - نفت مسجدسلیمان

فولاد که با نکونام تیم بهتری نسبت به ابتدای فصل شده است و سرشار از انگیزه است، با بازگشت نکونام از هفته پنجم به این تیم مجدد در خانه به حریفی باج نداده است و در حالی امروز در اهواز پذیرای نفت آبادان است که هم می خواهد نفت را شکست دهد که در جدول ارتقا داشته باشد و هم به شکست ناپذیری خود در خانه تداوم ببخشید.

نفت آبادان هم که با نتایج اخیرش در لیگ برتر و جام حذفی در شرایط روحی بهتری قرار دارد، برای رهایی از رده های پایینی جدول و صعود در جدول در صورت لفزش رقبا به سه امتیاز دربی نیاز دارد. نکته حائز اهمیت این بازی انگیزه بسیار دو تیم برای برد است؛ فولادی که می خواهد در جمه مدعیان بماند و نفتی که میخواهد از تیم های پایین جدولی فاصله بگیرد. البته در این دیدار که دو استقلالی سابق یعنی نکونام و منصوریان هدایت دو تیم فولاد و نفت را برعهده دارند، برای این دو سرمربی نیز اهمیت بالایی برخوردار است.

فولاد از ساعت ۱۷ امروز در خانه از این تیم نفت آبادان پذیرایی می کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار