تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۹۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم منتخب مسابقات کیک بوکسینگ کشور به تورنمنت بین المللی اعزام می‌شود
 رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی از اعزام تیم منتخب مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به یک تورنمنت بین‌المللی خبر داد.

یوسف بهتری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور، در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:۲ تا سه دعوتنامه برای حضور در مسابقات بین‌المللی داریم که شورای تامین ورزش در حال بررسی این موضوع بوده و نتیجه آن را به زودی به ما اعلام می‌کنند.

وی درباره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور که در ماهشهر در حال برگزاری است گفت:میزبانی مسابقات در سطح بسیار خوبی بوده و اسکان ورزشکاران و داوران برای نخستین بار در هتل صورت گرفت که جا دارد از هیات ورزش‌های رزمی خوزستان تشکر کنیم و امیدواریم تا روز آخر این روند ادامه داشته باشد. 

وی افزود: این دوره از مسابقات از نظر جمعیت کیک بوکس کشور برای ما بسیار مهم است زیرا چندین سال این رقابت‌ها ‌برگزار نشده بود و از سویی شیوع کرونا مانع انجام فعالیت های ورزشی شده بود.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ بانوان بیان کرد: مسابقات بانوان را حتما تا پایان امسال برگزار خواهیم کرد همچنین بحث اعزام آنها به مسابقات بین‌المللی را دنبال خواهیم داد.

بهتری ادامه داد: اولویت ما سر و سامان دادن و تهیه آمار مناسب از ورزشکاران این رشته است که متاسفانه تاکنون انجام نشده است؛ همچنین بالا بردن سطح فنی مربیان، داوران و ورزشکاران کشور از دیگر برنامه‌های این فدراسیون است.

وی افزود: خوزستان در رشته کیک بوکسینگ همواره دارای استعدادهای درخشانی بوده و بارها برای کشور افتخارآفرینی کرده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور از روز ۳۰ آذر تا ۲ دی در شهر چمران از توابع شهرستان ماهشهر در حال برگزاری است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار