تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۳۹۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سطح بالای فوتبال ایران را نمی‌توان کتمان کرد / از حضور در بنگلادش راضی‌ام
 مدافع تیم آباهانی لیمیتد بنگلادش گفت: سطح فوتبال ایران بالا است و به نظر من می‌شود برای اولین بار تیم‌مان در جام جهانی از گروه خود صعود کند.

میلاد شیخی‌سلیمانی   در خصوص پیوستنش به تیمی از بنگلادش، اظهار کرد: ابتدای فصل بیست و یکم فوتبال ایران از تیم‌های نفتی خوزستان و تیم لیگ یکی خیبر خرم‌آباد پیشنهاد داشتم که به توافق نرسیدیم و سپس با پیشنهادی از بنگلادش مواجه شدم و به این تیم پیوستم.

وی بیان کرد: خدا را شکر تیم  آباهانی لیمیتد امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است ایندیپندت کاپ بنگلادش  به عنوان قهرمانی رسیدیم. این جام پیش از شروع لیگ برتر بنگلادش برگزار می‌شود که تیم آباهانی موفق شد پس از 31 سال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و خوشحالم که من نیز سهم کوچکی در این موفقیت داشتم. امیدوارم تیم آباهانی در چهار جام دیگری که در پیش دارد نیز موفق باشد.

این فوتبالیست خوزستان گفت: من ابتدای فصل در مقطعی تمایل داشتم در ایران فوتبال بازی کنم اما در ادامه مسیر به دلیل این‌که شرایط مالی برخی تیم‌ها درست و حسابی نیست و خیلی‌ از بازیکنان از این روند ناراضی هستند ترجیح دادم، خارج از ایران فوتبالم را دنبال کنم. حتی خیلی‌ها به من می‌گویند کار خوبی انجام دادی که به تیم دیگری رفتی. البته من به فوتبال بنگلادش آمدم که از طریق این لژیونر شدن بتوانم در سال‌های بعد در تیم‌های خارجی بهتر با قرارداد مالی بهتر توپ بزنم. امیدوارم به صورتی عمل کنم که این هدفم محقق شود.

وی درباره سطح فوتبال در بنگلادش نیز عنوان کرد: وقتی به بنگلادش آمدم فکر می‌کردم سطح خیلی پایینی داشته باشد اما دیدم که اصلاَ به این صورت نیست. تیم ما در حال حاضر چهار بازیکن خارجی دارد که از کشورهای برزیل و کاستاریکا هستند. بازیکن کاستاریکایی نیز قبلا ملی‌پوش بوده و در جام جهانی بازی کرده است. ضمن این‌که هشت بازیکن تیم‌مان از تیم ملی بنگلادش هستند. در مجموع تیم خوبی داریم.

شیخی‌سلیمانی درباره فوتبال ایران هم خاطرنشان کرد: سطح فوتبال ایران بالا است و این را نمی‌توان کتمان کرد و ایران در آسیا حرف برای گفتن دارد و جزو قدرت‌های آسیایی محسوب می‌شود و ابرقدرت هستیم و به نظر من می‌شود برای اولین بار تیم‌مان در جام جهانی از گروه خود صعود کند.

وی در خصوص کم گل بودن لیگ برتر فوتبال ایران نیز گفت: سه چهار هفته ابتدایی فوتبال ایران را که رصد می‌کردم، به نظرم نصف تیم‌ها بسیار ضعیف بازی بودند و کیفیت لازم را نداشتند. به نظرم مربیان به جایی رسیده‌اند که می‌گویند دفاعی بازی کنیم تا حداقل یک امتیاز بگیریم و همین سیستم دفاعی مربیان، دلیل کم گل بودن لیگ امسال بوده است. من فکر می‌کم فوتبال ایران دارد از خلاقیت خود فاصله می‌گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار