تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۳۹۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم ملی شمشیربازی: دنبال کسب مقام در مسابقات آسیایی هستیم
 سرمربی تیم ملی شمشیربازی نوجوانان گفت: دنبال کسب مقام و قرار گرفتن روی سکو در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا هستیم.

سیدمیثم شجاعی  با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان (اسلحه اپه) در اهواز بیان کرد: این اردو از نظر شرایط تمرینی، اسکان و غذا بسیار باکیفیت برگزار شده است. 

وی با قدردانی از مسوولان هیات شمشیربازی خوزستان برای برپایی این اردو افزود: در ۱۰ سال گذشته چنین اردوی باکیفیتی در سطح فدراسیون ندیده بودم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی نوجوانان گفت: هدف از برگزاری این اردو، آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند امسال در ازبکستان برگزار می‌شود و نیز مسابقات قهرمانی جهان در۱۴ فروردین سال آینده است.

وی ادامه داد: خوزستان در گذشته یکی از قطب های شمشیربازی کشور بود که در سال های اخیر به دلیل برخی مسایل و حواشی، افت بسیار شدیدی کرد ولی در یک سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است. 

شجاعی گفت: چند سال پیش که به اهواز آمدم یک سالن فرسوده و نامناسب در اختیار هیات شمشمیربازی خوزستان بود اما اکنون این رشته دارای یک سالن شیک و با امکانات خوب است و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی در خوزستان وجود دارد افزود: اکنون ۲ نفر از شمشیربازان نوجوان خوزستان در اردوی تیم ملی حضور دارند و با دیگر بازیکنان رقابت می کنند.

وی بیان کرد:معتقدم شمشیربازان خوزستانی می‌توانند سال آینده جزو نفرات ثابت تیم ملی باشند و با وجود این نفرات آینده درخشانی در انتظار شمشیربازی استان است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی نوجوانان گفت: از بین ۶ ورزشکاری که در اردو هستند سه تا چهار نفر از آنها را برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب می‌کنیم که تا الان ترکیب اولیه تیم مشخص شده است.

وی ادامه داد: افراد حاضر در اردوی اهواز در این مدت پیشرفت خوبی داشتند به گونه‌ای که حتی می‌توانند در رده‌های بالاتر هم مدال بگیرند.

وی گفت: معتقدم در آینده نسل بسیار خوبی برای شمشیربازی کشور به ویژه در اسلحه اپه خواهیم داشت.  

اردوی تیم ملی شمشیربازی نواجوانان در رشته اسلحه اپه از روز ۲۴ تا ۳۰ آذر در اهواز برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار