تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۳۹۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم صنعت‌نفت آبادان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد
 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی سه بر یک، میهمان خود تیم شمس‌آذر قزوین را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.

 این بازی که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، با میدان داری تیم صنعت‌نفت آغاز شد و در نخستین حملات خود در دقیقه سوم توسط عباس بوعذار به گل رسید.

شاگردان علیرضا منصوریان در ادامه حملات زیادی را روی دروازه میهمان قزوینی خود تدارک دیدند و در دقیقه ۲۸ توسط محمدرضا غبیشاوی به گل دوم دست یافت.

نفتی‌ها که میل به گلزنی بیشتری داشتند دست از حملات خود نکشیدند و در دقیقه ۴۰ شروین بزرگ روی ریباند گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا صنعت‌نفت در نیمه اول با سه گل به رختکن برود.

تیم شمس‌آذر قزوین نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و چندین موقعیت را روی دروازه میزبان خود تدارک دید که دروازه‌بان و مدافعان صنعت‌نفت مانع از فروپاشی دروازه خود شدند.

تیم شمس‌آذر قزوین در دقیقه ۸۱ پس از چند حمله پیاپی درون ۱۸ قدم نفت صاحب موقعیت گلزنی شد و عباس عسکری با یک ضربه زیبا گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده شهاب محمدی به کمک‌های رضا حیدری و امین قدیری بود.

محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری و امید حامدی‌فر از تیم صنعت‌نفت آبادان و میلاد پاک‌پرور از شمس‌آذر قروین در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، حسن بیت‌سعید، شروین بزرگ(۶۴- رضا جبیره)، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی(۸۱- محمد ممی زاده)، امید حامدی‌فر(۲۹ - مهدی حنفی)، علی خرم آبادی(۶۴- مهرداد پورابولقاسم)، حسین ساکی، محمد طیبی و عباس بوعذار(۲۹ - حکیم نصاری) به میدان رفت.

تیم شمس آذر قزوین نیز با ترکیب میر رسول حسینی، میلاد پاک‌پرور(۶۵- محمد خادمی)، مهدی محمدی(۸۹- ارسلان آزادی)، مصطفی ماهی(۶۵- مجتبی حسینی)، مثیم مکوندزاده(۸۰- کیوان محمدنژاد) امیر سرآبادانی، کنعان طاهرنژاد، کامبیز دهقانی(۸۰- علی پوراسماعیل)، عباس عسکری، محمدرضا شیرزادی و فرید امیری وارد بازی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار