تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لوازم یدکی تویوتا مشهد-نمایندگی تویوتا مشهد-نمایندگی لکسوس در مشهد

خودروهای شركت تویوتا همواره جزو برترین و با كیفیت ترین خودروها در جهان بوده اند. این موضوع كه این شركت سال هاست در جایگاه اول برترین خودروسازان جهان قرار دارد گواه همین امر است. در محصولات این كمپانی همواره قطعاتی با بهترین كیفیت های بازار استفاده می گردد. و در رابطه با تامین لوازم یدكی آن، شركت ژاپنی تویوتا بسیار دقیق است. به گونه ای كه چه در خدمات پس از فروش و چه نظارت بر تولیدات قطعات یدكی نظارت كامل دارد.
تشخیص قطعه تقلبی
تشخیص لحظه ای این مسئله می تواند كاری سخت باشد اما چند مورد هستند كه می توانند به شما در تشخیص نمونه تقلبی كمك كنند. در جستجوی چه چیزی باید باشید:
1- اشتباه تایپی روی بسته بندی ها
این مورد خیلی سریع قابل مشاهده و پیدا كردن است.
2- جمله بندی های نادرست
بیشتر قطعات یدكی به وسیله بخش هایی در خارج از كشور درست می شوند و بسیاری از آنها با زبان انگلیسی آمریكایی متداول آشنایی ندارند. خصوصا، به زبان به كار رفته در دفترچه های راهنما یا مستندات فنی ارائه شده نگاهی بیاندازید.
3-  برچسب های made in (ساخت چه كشوری)
به برچسب هایی كه كشور سازنده را نشان می دهد نگاهی بیاندازید كه معمولا از كشوری كه سازنده اصلی آن است متفاوت می باشد.
4-عدم تقارن در اجزاء قطعات
قطعات یدكی تقلبی با عجله ساخته شده اند و اغلب خیلی خوب طراحی نشده اند. به بخش هایی دقت كنید كه باید متقارن باشند ولی نیستند.
5- رنگ ها و طراحی هایی كه مانند نوع اصل نیستند
در عین حال كه برخی از شركت های سازنده قطعات یدكی از الگوهای رنگی متفاوتی روی قطعات استفاده می كنند، سازندگان قطعات تقلبی هم این كار را می كنند. در جستجوی رنگ هایی باشید كه كمی بی حال بوده و یا یك كپی بی روح از نوع اصلی آن هستند.
6- نداشتن برچسب ها، طرح ها یا اعداد شناسایی معمول
قطعات تقلبی ممكن است شكل ساده قطعات اصلی را داشته باشند.
7- به تاریخ نگاه كنید
آمریكایی ها تاریخ را به صورت ماه، روز، سال می نویسند. دیگر كشورها اینطور نیستند. اگر قطعه شما آمریكایی باشد، مهرهای تاریخ روی كالا هم تایید كننده آن خواهند بود.
8- تفاوت قیمت فاحش
تخفیف یك مسئله است، اما اگر می بینید كه قطعات با تخفیف بسیار زیادی (مثلا 90 درصد) ارائه شده اند، احتمال زیادی وجود دارد كه آنها تقلبی باشند. به یاد داشته باشید، اگر چیزی واقعا درست به نظر می رسد احتمالا همینطور هم هست.

لوازم یدکی تویوتا مشهد

لوازم یدکی تویوتا مشهد
مجموعه بزرگ تویوتا الهی یك مرجع آنلاین برای خرید لوازم یدكی تویوتا در مشهد است .وبگاه آنلاینی كه از قطعات بدنه تویوتا گرفته تا لوازم موتوری تویوتا را، از ریزترین تا درشت ترین قطعه را در اختیارتان می گذارد .آن هم با بهترین كیفیت و با داشتن تمامی استانداردهای لازم در صنعت ساخت قطعات تویوتا.

نمایندگی تویوتا مشهد

نمایندگی تویوتا مشهد

نمایندگی  تویوتا الهی بر اساس استاندارد های روز تویوتا و همچنین براساس نیاز و رفاه مشتریان عزیز و بر اساس ظرفیت ها ، امكانات و فضاهایی را در نظر گرفته است از جمله : فروشگاه قطعات و لوازم جانبی خودروها - پذیرش خودرو و اتاق انتظار مشتری ( طبق استانداردها و دستورالعمل های شركت تویوتا همچنین پرسنل آموزش دیده دوره پذیرش ) - فضای تعمیرات خودرو ( مطابق با آخرین استاندارد های شركت تویوتا وهمچنین دارا بودن ابزار آلات مخصوص جهت سرویس دهی هرچه بهتر و همچنین پرسنل آموزش دیده در زمینه تعمیرات) و ... كه تماما جهت رفاه و آسایش شما مشتریان در هنگام خدمت رسانی این نمایندگی می باشد و هدف مدیریت و پرسنل جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

نمایندگی لکسوس در مشهد

نمایندگی لکسوس در مشهد

برند لكسوس را می‌توان متعلق به یك شركت خودروسازی ژاپنی دانست كه در زمینه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوكس تویوتا فعالیت دارد. نكته جالبی كه در رابطه با این برند وجود دارد، این است كه نام آن بر اساس كلمه انگلیسی Luxury گرفته شده و معنای آن اشرافی و لوكس است. از همین جهت خودروهایی كه از سال 1989 با این برند تولید شدند، همگی از خودروهای لوكس به حساب می‌آیند؛ اما دقت داشته باشید كه این موضوع بدان معنا نیست كه خودروهای این برند هیچ‌وقت با مشكل مواجه نمی‌شوند، بلكه برعكس شما باید هر چند وقت یكبار خودرو خود را به یك تعمیرگاه لكسوس یا نمایندگی لكسوس نشان دهید تا از سلامت و كارایی آن مطمئن شوید.كمپانی لكسوس (Lexus) در مدت زمان فعالیت خود، شعاری را انتخاب كرد تا از آن پس با شعار انتخابی شناخته شود. اولین شعار این كمپانی را می‌توان «پیگیری بی‌قیدوشرط برای رسیدن به كمال» دانست. باید متذكر شد كه همین‌طور نیز شد و برند لكسوس توانست جایگاه خوبی را برای خود به دست آورد.
اگر شما در حال استفاده یكی از خودروهای لكسوس هستید، باید بدانید كه لكسوس در دسته برندهای تازه تاسیس شده به حساب می‌آید؛ اما از آنجایی كه ساخت دستگاه‌های آن طبق نظرات مهندسان ژاپنی انجام شده است و پشت آن‌ها سال‌ها تجربه تویوتا قرار دارد، توانسته موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. برای مثال در خودروهای این برند از گیربكس 8 سرعته اتوماتیك، سیستم‌های تهویه باكیفیت و … استفاده شده است.طبق آنچه در رابطه با خودروهای لكسوس گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت كه خودروهای این برند با كیفیت هستند و قدرت بالایی دارند؛ اما دقت داشته باشید كه این موضوع دلیلی بر خراب نشدن دستگاه‌های این برند نیست. شما باید همانند دیگر خودروها، ماشین‌های لكسوس را هر چند وقت یك‌بار مورد بررسی و عیب‌یابی قرار دهید تا در صورت وجود مشكل، عیب در كوتاه‌ترین زمان برطرف شود. البته گاهی اوقات شما باید برخی از امور را به صورت دوره‌ای در تعمیرگاه لكسوس انجام دهید تا خودرو شما طول عمر بیشتری پیدا كند.
برای مثال تعویض روغن‌موتور و گیربكس از جمله اموری به حساب می‌آیند كه باید نسبت به آن‌ها حساس باشید و آن‌ها را به یك تعمیرگاه لكسوس كه به آن مطمئن هستید، واگذار كنید تا این دست از اقدامات به درستی انجام شود. دقت داشته باشید كه انتخاب یك تعمیرگاه خوب و مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا كه امروزه تعمیرگاه‌های بسیاری مدعی هستند كه قابلیت و مهارت انجام بسیاری از امور را دارند. در حالی كه باید متذكر شد این‌چنین نیست.
دقت داشته باشید كه اگر شما خودرو خود را به یك تعمیرگاه لكسوس كه مهارت كافی در زمینه تعمیر این خودرو را ندارد بسپارید، با مشكلات جدی‌تری روبرو خواهید شد و در این راستا باید هزینه‌های بیشتری را نیز بپردازید. از همین جهت توصیه می‌شود در قدم اول، یك تعمیرگاه لكسوس با كیفیت و كار بلد را انتخاب كنید تا خیالتان از بابت این موضوع راحت شود.
خودرو خود را به تعمیرگاه تویوتا الهی بسپارید
همان‌طور كه گفته شد، انتخاب نمایندگی لكسوس با كیفیت پیش از صورت گرفتن تعمیرات، اهمیت بسیاری دارد. از همین جهت ما برای شما پیشنهادی داریم و آن انتخاب تعمیرگاه  بزرگ مجموعه تویوتا الهی است. این تعمیرگاه یكی از مراكزی به حساب می‌آید كه به صورت تخصصی تعمیرات لكسوس و تویوتا را انجام می‌دهد و در آن افرادی كه مهارت كافی و آموزش‌های لازم را دیده‌اند، مشغول به فعالیت‌اند. با این اوصاف باید متذكر شد مجموعه تویوتا الهی یك انتخاب مناسب برای انجام تعمیرات لكسوس به حساب می‌آید.
انجام تعمیرات با بالاترین كیفیت
همان‌طور كه گفته شد، در این تعمیرگاه نیروهای مجرب و آموزش دیده‌ای مشغول به فعالیت هستند؛ از همین جهت نباید دیگر نگرانی از بابت كیفیت تعمیرات داشته باشید. مجموعه بزرگ تویوتا الهی خدمات خود را ضمانت كرده است تا بتوانید با خیال راحت خودرو خود را به آن بسپارید تا تعمیرات لازم بر روی آن انجام شود. همچنین شما همراهان عزیز می توانید از صفحه مخصوص به تعمیرگاه لكسوس nx نیز دیدن كنید

:
:
:
آخرین اخبار