تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۲۳۹۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنگر: روی اشتباهات فردی به فولاد باختیم
 سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت: درست است که فولاد تیم برتر میدان بود و خیلی موقعیت ایجاد کرد اما روی اشتباهات فردی باختیم.

  محسن بنگر، سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر یک‌شنبه شب در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر تیمش فولاد در جام حذفی اظهارکرد: به فولاد تبریک می‌گویم و ان شاءالله همین روند را ادامه دهند. تیم خیلی خوب و با کیفیتی هستند. قصد ما کسب تجربه بازیکنان جوان‌مان بود و به هدف‌مان رسیدیم. از این بازی خیلی یاد گرفتیم و فیلم این بازی را ده‌ها بار نگاه می‌کنیم تا از نکات فنی تیم فولاد استفاده کنیم.

او ادامه داد: بعد از گلی که از روی پنالتی خوردیم شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما گل خوردیم. با قهرمان سال گذشته بازی داشتیم و درست است که فولاد تیم برتر میدان بود و خیلی موقعیت ایجاد کرد اما روی اشتباهات فردی باختیم. همه این‌ها برای ما تجربه می‌شود. ما یک تیم لیگ دویی هستیم. با تجربه‌ای که از این بازی می‌گیریم می توانیم در لیگ دو موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر درباره سکوتش در کنار خط نیز عنوان کرد: کنار زمین نیاز به داد و بیداد نبود و این که بازیکن فوتبال بازی کند بهتر است تا مثل کامپیوتر او را جلو و عقب کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار