تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین بُرد فصل پدیده/ آلومینیوم برنده جدال لیگ برتری‌ها
 تیم‌های پدیده مشهد و آلومینیوم اراک با برتری برابر رقیبان خود، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران راه پیدا کردند.

  امروز یکشنبه در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، پدیده و آلومینیوم با برتری برابر حریفان، جواز صعود گرفتند.

پدیده ۲ - استقلال ملاثانی یک

در اولین دیدار تیم فوتبال پدیده که در لیگ برتر بدون برد قعر نشین است، توانست برابر تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به برتری ۲ بر یک برسد تا بدین ترتیب اولین پیروزی فصل خود را، البته در جام حذفی تجربه کند.

در این جدال ابتدا رضا کرملا چعب در دقیقه ۷۴ برای تیم میهمان گلزنی کرد اما این برتری تنها ۵ دقیقه دوام داشت و در ادامه محمدرضا فلاحیان با یک شوت از راه دور بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار در وقت‌های معمول با تساوی به اتمام برسد.

در وقت‌های اضافه و در شرایطی که این دیدار با تساوی رو به اتمام بود، محمدرضا فلاحیان در دقیقه ۱۲۰ بار دیگر برای شاگردان داوود سیدعباسی گلزنی کرد تا نماینده مشهد صعود کند.

آلومینیوم اراک ۲ - فجرسپاسی صفر

در دیگر دیدار، تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مصاف فجرسپاسی رفت که این جدال با برتری ۲ بر صفر شاگردان رسول خطیبی خاتمه یافت.

این بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه اما این شاگردان رسول خطیبی بودند که بازی هجومی تری را ارائه دادند و توانستند در دقیقه ۱۱۱ دروازه حریف را توسط «امیرمحمدی هوشمند» باز کنند. این پایان کار نبود و در حالی که بازی روبه پایان بود، «امیر نوری» گل دوم میزبان را زد تا صعود تیمش قطعی شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار