تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۳۹۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توجه به رشته المپیکی شمشیربازی در خوزستان مدنظر است
 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شمشیربازی یک رشته المپیکی بوده و خوزستان توانایی درخشش در آن را دارد لذا توجه به این رشته مدنظر است.

 حمید بنی تمیم روز یکشنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌ملی شمشیربازی اپه نوجوانان در اهواز، بیان کرد: خوزستان از گذشته توانایی بالایی در شمشیربازی داشته و سرشار از استعداد است که با شناسایی آنها می‌توان موفق تر عمل کرد.

وی با بیان اینکه شمشیربازی خوزستان می‌تواند سهم قابل توجهی در تیم‌های ملی داشته باشد افزود: وظیفه داریم شرایط را برای قهرمانان‌ خود فراهم کنیم تا در میدان‌های مختلف افتخارآفرینی کنند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این رشته از شرایط و زیرساخت خاصی برخوردار است و جزو رشته های گران محسوب می‌شود لذا تلاش می‌کنیم در حد توان و اولویت بندی شهرستان‌های خوزستان، این رشته را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های رشته شمشیربازی به خوبی استفاده کرد ادامه داد: امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این رشته باشیم. 

رییس هیات شمشیربازی خوزستان نیز گفت: در این اردو، برای نخستین بار چهار بازیکن خوزستانی حضور دارند که موجب افزایش سطح فنی آنها در این رشته خواهد شد.

رضا روشن پور افزود: شمشیربازی جزو رشته‌های مدال آور کشور در المپیک است لذا انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به این رشته شود.

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی اسلحه اپه برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی پیش‌رو، از ۲۴ تا ۳۰ آذر در اهواز در حال برگزاری است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار