تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۳۹۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیرگاه تویوتا در مشهد-تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس-خدمات پس از فروش تویوتا

تعمیرگاه تخصصی تویوتا الهی در مشهد یك تیم تخصصی برای عیب یابی و تعمیرموتور خودروهای وارداتی و من جمله خودروهای تویوتا است.
به غیر از موتور خودرو ، گیربكس اتوماتیك ، جلوبندی وسرویس های دوره ای نیز در این مركز تحت پوشش كامل خدماتی ما قرار دارند.شما با آرامش می توانید تمام فعالیت های سرویسی و تعمیریموتور خودروی تویوتا خود را به مجموعه بزرگ تویوتا الهی بسپارید وبدون هیچ مشكلی با خودروی تویوتا خود به مسافرت و تردد بپردازید.

تعمیرگاه تویوتا در مشهد

تعمیرگاه تویوتا در مشهد
این مجموعه علاوه بر خدمات تعمیر خودرو، مشاوره خرید هم به مشتریان ارائه می‌كند. در این روش خریدار خودرو  می‌تواند ضمن دریافت مشاوره از كلینك تخصصی تویوتا الهی بهترین انتخاب را داشته باشند چرا كه كارشناسان فنی این مجموعه به مشخصات فنی و اصلی خودروها كاملاً مسلط هستند و به خوبی مشكلات و ایرادات یك ماشین را تشخیص می‌دهند.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس

اگر شما هم یك خودرو لكسوس دارید یا مایلید یك خودرو از برند لكسوس خریداری كنید، باید اذعان داشته باشید كه شما به یك كلینك تخصصی خودروهای لكسوس هم نیاز خواهید داشت.
برند لكسوس نام آشنای خودروهای لوكس و زیبای خارجی است كه در ایران طرفداران بسیاری دارد، اما از آنجا كه ممكن است خودرو لكسوس هم دچار مشكلاتی شود و نیاز به تعمیر پیدا كند؛ بهتر است با یك كلینیك تخصصی خودروهای لكسوس آشنا شوید.
البته كیفیت خودروهای لكسوس نسبت به تولیدات داخلی بیشتر است، اما در هر صورت خودرو برای روی پا ماندن نیاز به رسیدگی مداوم خواهد داشت.
تاریخچه برند لكسوس را بدانید!
اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تاریخچه برند لكسوس بیاندازیم در واقع باید با برند تویوتا رجوع كنیم؛ ربط این دو برند با یكدیگر جالب توجه است. در سال ۱۹۳۷ میلادی برند تویوتا توسط سكیچی تویودا، كیچیرو تویودا شركت خودرو سازی با نام تجاری تویوتا پایه‌گذاری شد. این شركت چند ملیتی كه در ژاپن در حال كار است، اولین خودرو خود را با نام ای ای وارد بازار كرده بود و تا به الان نیز به فعالیت خود ادامه داد.
سوال اصلی آن است كه چرا در بیان تاریخچه لكسوس به بیان گذشته‌ی تویوتا پرداخته‌ایم؟ دلیل اصلی این است كه برند لكسوس در واقع زیر مجموعه‌ای از تویوتا است. برند لكسوس نام اختصاری خودروهای لوكس برند تویوتا است كه در بازار طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب كرده است. در سال ۱۹۸۹ بود كه اولین تولید تویوتا با نام تجاری لكسوس وارد بازار شد و هر سال وارد مرحله‌ی جدیدی از پیشرفت در صنعت خودروسازی می‌گشت. البته رقیبان بسیاری همچون نیسان همواره در این مسیر وجود داشتند، اما نتوانستند لكسوس را از مسیر پیشرفت منحرف كنند.
كلینیك تخصصی خودروهای لكسوس چه ویژگی‌هایی دارد؟
بدیهی است كه خودرو هر چند وقت یكبار نیاز به رسیدگی‌هایی جزئی یا كلی دارد كه از جمله‌ی آن تعویض روغن و صافی خودرو، چك كردن سیستم فنی و... است. حال اگر خودرو خارجی مثل لكسوس باشد باید حساسیت بیشتری به خرج داده شود و به یك كلینیك تخصصی خودروهای لكسوس مراجعه شود. در چنین كلینك‌هایی معمولا:
تعمیركاران متخصص با كمك ابزار و آموخته‌های ذهنی خود، عیوب دستگاه را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
در چنین كلینك‌هایی معمولاً ابزار آلات مخصوص تعمیر خودرو لكسوس وجود داشته و یا اگر نیاز به قطعه‌ای باشد بهترین فروشنده و نوع قطعه‌ی مورد نیاز به مالك خودرو معرفی می‌شود.
به طور قطع تعمیرگاه تخصصی‌ تویوتا الهی كه در مشهد قرار دارد از شهرستان و شهرهای دیگر هم مراجعه كننده دارد كه این عملكرد بسیار خوب این مجموعه را نشان می دهد.. تویوتا الهی یكی از كلینك‌های تخصصی انگشت شماری است كه قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز در برابر تعمیرات خودرو دریافت می‌كند، این نكته با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. این مجموعه علاوه بر خدمات تعمیر خودرو، مشاوره خرید هم به مشتریان ارائه می‌كند. در این روش خریدار خودرو لكسوس می‌تواند ضمن دریافت مشاوره از كلینك تخصصی تویوتا الهی بهترین انتخاب را داشته باشند چرا كه كارشناسان فنی این مجموعه به مشخصات فنی و اصلی خودروها كاملاً مسلط هستند و به خوبی مشكلات و ایرادات یك ماشین را تشخیص می‌دهند

خدمات پس از فروش تویوتا

خدمات پس از فروش تویوتا

تویوتا یكی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد و توانست به سرعت خود را رشد دهد. تویوتا در سال ۲۰۱۶ توانست خود را به عنوان سیزدهمین شركت بزرگ جهان معرفی كند و در حقیقت با تولید بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سال، بزرگ ترین خودروساز جهان است. تویوتا زیر مجموعه هایی همچون لكسوس و Scion را دارد و همچنین هیبریدی های مختلفی را تولید می كند كه تویوتا پریوس پرفروش ترین هیبریدی جهان برای چندین سال اخیر محسوب می شود. تویوتا در ایران از طریق شركت ایرتویا عرضه می شود و محصولات سدان و شاسی بلند تویوتا در ایران عرضه می شود.
تویوتا چشم‌انداز جهانی خود را برای سال ۲۰۱۳ ارائه داده‌است. این چشم‌انداز تصویر جدیدی برای تویوتا در آینده ترسیم می‌كند: خلق خودروها و جامعه خودرو محور كه در آن افراد می‌توانند با سهولت و ایمنی رانندگی كنند. برای دستیابی به این مقصد، باید موازنه‌ای بین كمینه كردن و بیشینه كردن وجود داشته باشد.
كمینه كردن، چشم‌انداز و فلسفه تلاش‌های تویوتاست! در به حداقل رساندن جنبه‌های منفی خودرو مانند تأثیرات مخرب زیست‌محیطی، ترافیكی و تصادفات. بیشینه كردن، فلسفه و چشم‌انداز تویوتاست. در بیشتر كردن جنبه‌های مثبت خودرو، مانند راحتی، سرگرمی، مشعوف ساختن و مهیج كردن. تشدید مؤثر این دو رویكرد، حركت پایدار را در پی دارد.
در ۴ ژانویه ۲۰۱۳ شركت تویوتا خودروی خودگردانی را معرفی كرد كه قادر است محیط اطرافش را مورد ارزیابی قرار داده و نسبت به تغییرات آن واكنش نشان دهد. این خودرو همچنین می‌تواند نقش یك هشداردهنده را برای راننده خود ایفا كند و با دیگر وسایل نقلیه ارتباط برقرار نماید
مجموعه نمایندگی تویوتا الهی در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اكنون با ۳۶۵ روز پشتیبانی ، آماده خدمت رسانی به مشتریان تویوتا در تمام روز های سال است. بازدید و سرویس های فصلی، راهنمایی فنی مشتری، عیب یابی و انجام كلیه تعمیرات فنی خودرو و صافكاری و نقاشی با استاندارد های روز از جمله خدمات ویژه مجوعه نمایندگی تویوتا الهی برای مشتریان خود بوده است
پذیرش مشتریان در زمان ارائه خدمات پس از فروش با برنامه ریزی دقیق انجام شده تا مشتریان با كم ترین اتلاف وقت به اهداف خود دست یابند. نوبت دهی به مشتریان از طریق وب سایت و یا تماس به شماره تلفن این مجموعه بوده تا در كوتاه ترین زمان ممكن این امر صورت بگیرد. واحد پذیرش تعمیرگاه در زمان مراجعه مشتریان محترم، راهنمایی های لازم را در خصوص روش های سرویس، تعمیر و حتی نگهداری صحیح از خودرو در اختیارشان قرار می دهند. خدمات تویوتا الهی با كادری مجرب و برترین متخصص دیاگ – برق – الكترونیك – مكانیك خودرو می باشد

:
:
:
آخرین اخبار