تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۳۹۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین متخصص ارتوپد در مشهد- هزینه prp زانو-قیمت سلول درمانی زانو

امروزه به دلیل افزایش شغل های پشت میزی و سبك زندگی نادرست و استفاده از وسایل غیر استاندارد  ، بسیاری از افراد به مشكلات جسمی اعم از درد های اسكلتی عضلانی دچار می شوند. همانطور كه برای رسیدگی به تمام مشكلات وسیله نقلیه خود به بهترین مكانیكی شهر مراجعه می كنید ، لازم است برای رسیدگی به مشكلات ارتوپدی خود نیز به بهترین دكتر ارتوپد مراجعه  كنید. ارتوپدی ، شاخه ای گسترده و دارای تخصص های متفاوتی است. بنابراین شما می توانید برای مشكلات مختلف اعم از دیسك كمر،مشكلات زانو، و دیگر مفاصل به بهترین متخصص ارتوپدی دكتر سید سعید مهاجرزاده در مشهد مراجعه كنید.همانطور كه می دانید وجود درد های مربوط به مشكلات ارتوپدی ، شما را از انجام فعالیت های روزانه بازمی دارد و موجب می شود از زندگی خود لذت نبرید. بنابراین با شیوع این موضوع ، اهمیت یافتن بهترین متخصص ارتوپد دوچندان می شود.

بهترین متخصص ارتوپد در مشهد

 

بهترین متخصص ارتوپد در مشهد

از دیگر ویژگی های كلینیك دكتر سید سعید مهاجرزاده انجام عمل های پیچیده می باشد كه بهترین ارتوپد در مجموعه ما این جراحی ها را به بهترین شكل ممكن و بدون عوارض جانبی انجام می دهد.

قیمت سلول درمانی زانو

قیمت سلول درمانی زانو

اینكه سلول‌ بنیادی چیست؟ و همچنین، هزینه تزریق سلول‌ بنیادی و پیوند آن، از جمله مواردی است كه در این مقاله ، به بررسی آن می‌پردازیم. بدن ما از انواع مختلف سلول تشكیل شده است. اكثر سلول‌ها برای انجام وظایف خاصی در بدن حضور دارند. مثلا گلبول‌های قرمز تخصص دارند كه اكسیژن را در بدن ما در خون حمل می كنند، اما قادر به تقسیم نیستند. سلول‌های بنیادی با رشد بدن، سلول‌های جدیدی را برای بدن فراهم می كنند و جایگزین سلول‌های تخصصی آسیب‌ دیده یا از بین‌رفته می‌شوند. آنها دو ویژگی منحصر به فرد دارند كه به آ‌ن‌ها این امكان را می‌دهد:
آنها می‌توانند بارها و بارها تقسیم‌ شده و سلول‌های جدیدی تولید كنند.
با تقسیم شدن، آن‌ها می توانند به انواع دیگر سلول‌های بدن تبدیل شوند.
تزریق سلول های بنیادین یكی از روش های درمانی برای بهبود بیماری های مفاصل است كه تزریق آن، غضروف ها و مفاصل را برای ساختن سلول های جدید تحریك می كند، اگر تزریق سلول های بنیادین در زمان مناسب انجام شود می تواند تاثیر بسزایی در روند بهبود فرد داشته باشد اما این موضوع به معنای درمان قطعی نیست.
بهتر است تزریق سلول های بنیادین در اوایل بروز بیماری انجام شود. به دلیل این كه اگر آرتروز پیشرفت كرده باشد تاثیر زیادی در روند بهبود فرد ندارد و نمی توان انتظار معجزه برای درمان داشت.
آرتروز شایع‌ترین بیماری مفصلی است كه علت اصلی آ‌ن تخریب بافت مفصلی ناشی از فشارهای وارد شده و یا تروما در ناحیه مفصل است.
اضافه‌وزن، كم‌‌‌تحركی، افزایش سن و تروما از مهم‌ترین علت‌های آرتروز هستند، بیماری‌ای كه به تدریج موجب بی‌تحركی و ضعف قدرت عضلانی می‌شود.
این بیماری بیشتر زانوها را درگیر می‌كند و متاسفانه در سال‌های اخیر نه تنها در بین افراد مسن، بلكه در میان جوانان ایرانی هم شیوع بیشتری یافته است.
نقش سلول‌های بنیادی در درمان این بیماری چیست ؟
سلول‌های پیشساز غضروف كه به زانو تزریق می‌شوند، در مناطقی كه شكل غضروف دارند و با تخریب‌های موضعی از بین رفته‌اند، می‌نشینند و به مرور آن محل‌ها را بازسازی می‌كنند.
به این ترتیب مفصل آسیب‌دیده به مرور زمان ترمیم می‌شود، درد كاهش می‌یابد، توانایی حركتش افزایش پیدا می‌كند و شخص بهبودی نسبی به دست می‌آورد.»
در درمان‌های دارویی معمولا با استفاده از مسكن درد را كاهش می‌دهند كه در واقع نشانه بیماری از بین می‌رود و نه خود بیماری.
گاهی هم از داروهای غضروف‌ساز استفاده می‌شود ولی این داروها به هیچ وجه كارایی و سرعت ترمیم غضروف با استفاده از تزریق سلول بنیادی را ندارند.
هزینه تزریق سلول‌ بنیادی چه میزان است؟ این‌ سوال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول كرده‌ است. امروزه با‌ توجه به شرایط اقتصادی هزینه‌های درمان، علی‌الخصوص درمان بیماری‌های خاص همانند تزریق سلول‌های بنیادی بسیار بالا رفته‌ است. بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها، هزینه تزریق سلول بنیادی از جیب بیماران پرداخت می‌شود، زیرا تحت پوشش بیمه درمانی نیستند.
ارائه دهندگان به ندرت قیمت خود را برای درمان سلول‌های بنیادی در رسانه‌های چاپی یا دیجیتال ارسال می كنند، زیرا آنها می خواهند بیماران قبل از تصمیم گیری در مورد قیمت، مزایای درمان را درك كنند. علاوه بر این، هزینه درمان سلول‌های بنیادی با توجه به شرایط، تعداد درمان‌های مورد نیاز و پیچیدگی روش، عواملی است كه می تواند ارائه خدمات پزشكی را بدون ارائه ویزیت تشخیصی برای بیمار، برای پزشكان دشوار كند. با این‌ حال، در بسیاری از موارد، تصمیم بیمار بر اساس هزینه درمان با سلول های بنیادی به نفع بیمار نیست. بهترین راه برای آگاهی از پیگیری درمان با سلول‌های بنیادی، بررسی نتایج ارزیابی‌های انجام شده از وضعیت بیمار بر اساس شرایط و مقایسه روند بهبود با سایر گزینه‌های درمانی جراحی و غیر جراحی است.

هزینه prp زانو

هزینه prp زانو

زانو یكی از مفاصل مهم در بدن انسان می باشد كه می تواند در اثر گذشت زمان و یا برخی از صدمات دچار آسیب شود.
در سال های اخیر با پیشرفت تكنولوژی و علم روش های زیادی برای درمان و كنترل دردهای زانو ابداع شده است.
اوزون تراپی و پی آر پی زانو از روش های موثر و بی خطر در كنترل درد زانو می باشند.
این روش  درمانی مخفف Platelet Rich Plasma یا سرم غنی‌شده از پلاكت می‌باشد و اساس كاربرد این تكنیك استفاده از توان بیولوژیك بدن برای ترمیم خود در پاسخ به آسیب‌ها می‌باشد. پلاكت‌ها حاوی مواد رشدی و ترمیم‌كننده فراوان می‌باشند و تزریق مقدار غنی‌شده از  آن (كه با استفاده از پی آر پی به 5 برابر نرمال می‌رسد) می‌تواند موجب افزایش تعداد سلول‌ها و ترمیم بافت صدمه‌دیده خصوصاً در غضروف و لیگامانها شود و به همین دلیل پی آر پی یكی از كاربردهای اثبات‌شده و اساسی آن در آرتروز زانو و آرتروز مچ پا،  صدمات منیسك و رباط‌های زانو،  صدمات تاندون‌های شانه و التهابات و دردهای آرنج مانند آرنج تنیس‌بازان و التهاب فاسیای كف پا ( كه به‌طور عامیانه به آن خار پاشنه می‌گویند) می‌باشد.PRP زانو توسط سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران به عنوان یك روش درمانی موثر تایید شده است.
شایع‌ترین بیماری‌هایی كه پی آر پی در آن‌ها كاربرد دارد، عبارت‌اند از:
آرتروز درجه 1 تا 3
منیسك  زانو در پارگی درجه 2 و 3
پارگی رباط صلیبی زانو مانند A.C.L به‌صورت ناكامل PRP زانو بسیار درمان پذیر است.
درمان درد زانو جوانان یا كندرومالاسی با تزریق  پی آر پی در زانو
درمان تاندونیت های شانه و دردهای مزمن شان
آرنج تنیس بازان مقاوم به درمان
همچنین پی آر پی در درمان خار پاشنه هم موثر است
نظرات در مورد PRP زانو
نظرات  مردم در مورد PRP زانو در بین اغلب بیماران  بسیار مثبت می باشد . 20 درصد بیماران كلا عنوان می كنند كه PRP زانو در انها هیچ تاثیری نداشته است. 80 درصد بیماران عنوان می كنند كه PRP زانو در انها بسیار موثر بوده است و نتایج درمانی بسیار موثر و ماندگاری گرفته اند به خصوص در آرتروز درجه 1 و 2 زانو و همچنین پارگی نسبی منیسك زانو.
برای پی آر پی زانو باید به چه كسی مراجعه كنیم
دكتر سید سعید مهاجرزاده ، جراح و متخصص ارتوپدی و بیماری های مفاصل درمشهد می باشد كه عمل های جراحی زانو را با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهند.
هزینه انجام PRP
با توجه به تعداد جلسات لازم برای PRP، هزینه هر بیمار متفاوت می‌شود.
همچنین نوع دستگاه اوزون ساز هم در قیمت و هم در كیفیت كار انجام گرفته تاثیر بسیاری دارد و در مقایسه با دیگر روش‌های جراحی بسیار مقرون به صرفه است.برای مشاوره قبل از درمان و دریافت نوبت از دكتر سید سعید مهاجرزاده می توانید با مطب ایشان تماس بگیرید.

:
:
:
آخرین اخبار