تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۳۸۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین فصل برای اجاره ویلا در قشم
 
قشم نام بزرگترين جزیره در ایران است كه در تنگه هرمز واقع شده است و از پرجمعیت ترین جزایر ایران به حساب می آید. این جزیره از شمال به بندرعباس و از جنوب به جزیره هنگام می رسد و از سمت شرق به جزیره خارک و از غرب به جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی منتهی شده است. جزیره قشم به دلیل وجود انواع امکانات تفریحی آبی و جاذبه های طبیعی تماشایی و شگفت انگیزی که در دل خود جای داده به یکی از جزایر توریستی و گردشگری پرطرفدار در سطح ایران تبدیل شده است و به همین دلیل همیشه پذیرای توریست ها بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای دوستانه و خانوادگی می باشد. قشم به دلیل سکوت و آرامشی که دارد برای افرادی که به دنبال جایی برای تجربه یک مسافرت آرام و به دور از شلوغی می گردند بهترین گزینه است.

اگر قصد شما از سفر و اجاره ویلا در قشم، گشت و گذار در جزیره و بازدید از جاذبه های طبیعی آن است، بهتر است در فصول سرد سال به قشم سفر کنید تا گرمای هوای روزهای آفتابی سال شما را در بازدید از جاذبه های بسیار دیدنی قشم اذیت نکند. آب و هوای قشم از اواسط ماه اردیبهشت رو به گرمی می رود و این گرما تا اواسط ماه شهریور ادامه پیدا می کند. بهترین فصل سفر به قشم برای افرادی که می خواهند از جاذبه های طبیعی قشم بازدید کنند فصل پاییز و زمستان و نیمه اول فصل بهار می باشد.

دمای هوای آب دریا در نیمه دوم سال کمی پایین می آید، پس اگر شنا کردن در دریا و یا غواصی برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است فصل تابستان را برای سفر به قشم و لذت بردن از تفریحات آبی انتخاب کنید.

 

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که خرید بخشی جدانشدنی از سفرهایتان است و حتی گاهی برای خرید کردن سفر می کنید، سفر به قشم در تابستان را از دست ندهید. با گرم شدن هوا در تابستان، فصل حراج در قشم نیز آغاز می شود و تمامی مراکز خرید قشم اجناس خود را با تخفیف های داغ تابستانی به فروش می رسانند. ارزان ترین زمان سفر به قشم را می توان خلوت ترین فصل در قشم یعنی فصل تابستان دانست.

با گرم شدن هوا در تابستان تعداد گردشگران نیز کاهش پیدا می کند بنابراین بیشتر هتل ها، ویلا ها و اقامتگاه ‌های قشم هزینه اقامت را کاهش می دهند تا مسافران بیشتری جذب کنند. شما در فصل تابستان می توانید با هزینه بسیار مناسبی ویلاهای خوبی در قشم اجاره کنید. همچنین شایان ذکر است که در فصل تابستان هزینه بلیط هواپیما به مقصد قشم نیز بسیار کمتر می شود.

پس اگر می خواهید سفر ارزان به قشم را تجربه کنید باید گرمای هوا را تحمل کنید و در تابستان به قشم سفر کنید. فصل تابستان در جزیره قشم مانند تمام نقاط جنوبی ایران، گرمای سخت و طاقت فرسایی دارد پس اگر برای بازدید از جاذبه های طبیعی و جاهای دیدنی قشم به این جزیره زیبا سفر می کنید بهتر است در نیمه دوم سال سفر کنید. البته اگر شما به شنا و تفریحات آبی علاقه دارید بهترین زمان سفر به قشم برای شما تابستان است که دمای آب بالا رفته و عاشقان شنا و غواصی را به خود جذب می کند.

بهترین زمان سفر به قشم برای عاشقان خرید نیز ‌فصل حراج در قشم یعنی تابستان است که تمامی اجناس شامل تخفیف های بسیار خوبی می شوند. فصل تابستان از نظر هزینه های اقامت نیز بهترین زمان سفر به قشم محسوب می شود زیرا با کم شدن تعداد گردشگران هزینه های اقامت به شکل قابل توجهی کمتر می شود.

اگر قصد سفر به قشم را دارید، پیش از سفر باید یک اقامتگاه برای خود در نظر داشته باشید؛ بدین منظور می توانید با کلیک بر روی لینک زیر و مشاهده و بررسی اقامتگاه های قشم، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید:

اجاره ویلا قشم

:
:
:
آخرین اخبار