تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۸۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش مغلوب شد
  تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک کشور برابر حریفش مغلوب شد.

  تیم های استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوه عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر خوشه طلایی به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی، تیم خوشه طلایی ساوه از موقعیت های خوبی بهره مند شد و در نهایت سلمان بحرانی دروازه آبی های ملاثانی را باز کرد. در نیمه دوم این تیم استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما هر چه زد به در بسته خورد.

در اواخر بازی کادر فنی تیم استقلال ملاثانی روی یک صحنه معترض شدند که داور به آنها تذکر جدی داد. ابراهیم اشکش سرمربی آبی های ملاثانی چندین بار بعد از به هدر دادن موقعیت های گلزنی بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

کادر فنی تیم استقلال ملاثانی نسبت به اتلاف وقت توسط بازیکنان حریف معترض شدند. زمین بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و سرمربیان ۲ تیم نسبت به این موضوع معترض بودند.

این دیدار طبق قانون بدون حضور تماشاگر و خبرنگار بود اما به هنگام بازی بیش از ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور داشتند.

تیم استقلال ملاثانی که فصل قبل در جایگاه سیزدهم رده بندی جای گرفت، دومین فصل حضور خود را در این پیکارها تجربه می‌کند؛ این تیم از بازیکنان کاملا بومی بهره می‌برد.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال ملاثانی به ترتیب با ۱۳ و هفت امتیاز در مکان های نهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار